کد خبر : 1360243 | 02 مهر 1395 ساعت 12:16 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: مثل مورینیو مخرب نیستم

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل چلسی مدعی شد که مشکلی با مورینیو ندارد و کتابی که اخیرا توسط رابرت پریزلی چاپ شده و در آن به درگیری سرمربی آرسنال و مورینیو پرداخته شده را نخوانده است.

ونگر: مثل مورینیو مخرب نیستم

به گزارش "ورزش سه"، ونگر و مورینیو در طی چند فصل اخیر درگیری بسیاری با یکدیگر داشته اند. مورینیو لقب "متخصص ناکامی" را برای ونگر در نظر گرفته و ونگر نیز در مصاحبه‌هایش همیشه به او تاخته است. رابرت پریزلی در کتاب جدیدش مدعی شد که مورینیو یک بار از شدت عصبانیت از ونگر به او گفته که قصد دارد صورت ونگر را له کند ولی حال سرمربی فرانسوی از پاسخ درباره این کتاب طفره رفت.


او گفت:" من این کتاب را نخوانده ام و قطعا آن را نخواهم خواند. نمی‌توانم در رابطه با چنین چیزی نظر بدهم. من راجع به فوتبال صحبت می‌کنم. من مخرب نیستم، بلکه سازنده هستم."

 

1145072

 


ونگر راجع به مورینیو گفت:" من مشکلی با کسی ندارم و برای همه احترام قائل هستم. چیزی که جالب است این است که او هیچ ارتباطی به بازی فردا ندارد و من فقط روی کار خودم متمرکز هستم و به همه احترام می‌گذارم. شاید من هم روزی کتابی نوشتم ولی فعلا آمادگی اش را ندارم."

دیدگاه‌ها