کد خبر : 1360506 | 03 مهر 1395 ساعت 14:40 | 17.2K بازدید | 1 دیدگاه

مصائب سرمربی شگفتی ساز لیگ یک

سرمربی جوان و موفق سپیدرود رشت در حالی کار خود را در این تیم آغاز کرد که به جز مدت کوتاهی با داماش در لیگ 1 و یک نیم فصل موفق با سپیدرود در لیگ دو سابقه زیادی در مربیگری نداشت.

مصائب سرمربی شگفتی ساز لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، در لیگ آزادگان امسال مربیان زیادی که سابقه کار در تیم ملی و لیگ برتر را دارند، فعالیت می کنند؛ مربیانی همچون بگویچ، فیروز کریمی، مایلی کهن، ابراهیم زاده، مرزبان، میثاقیان، تارتار و... اما با گذشت 8 هفته از مسابقات، نظرمحمدی با کسب 17 امتیاز و با فاصله یک امتیاز کمتر از گل گهر و اکسین در رده سوم لیگ یک قراردارد.


اگر چه ارزیابی کارکرد نظرمحمدی با گذشت 8 هفته از مسابقات، منطقی نیست اما با توجه به موفقیت چشم گیر او در این مسابقات، بسیاری از کارشناسان و هواداران این تیم با دید مثبت و پر از امید به آینده این مربی می نگرند و معتقد به ظهور یک مربی با دانش و با انگیزه در فوتبال گیلان هستند.


نظرمحمدی این روزها به شدت کلافه و سردرگم است.  مشکلات مالی باشگاه و عدم ایفای تعهدات بازیکنان هم اینک به مهم ترین مشکل نظرمحمدی بدل شده است. او از یک سو، تیمش را می بیند که پر از قابلیت های فنی و تکنیکی است و می تواند با حمایت باشگاه و کمک مسئولان راه صعود را در پیش گیرد و از سوی دیگر نگران است که مشکلات مالی بر روحیه و مقاومت روانی بازیکنان تاثیر منفی بگذارد و تیمش آسیب ببیند.


بیاییم در آغاز راه سخت لیگ 1 ، به نظرمحمدی، بازیکنان باغیرت و متعصب سپیدرود نگاه ویژه ای داشته باشیم و کمک کنیم و نگذاریم که سپیدرود آسیب ببیند.

دیدگاه‌ها