کد خبر : 1360621 | 03 مهر 1395 ساعت 18:23 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی منچسترسیتی در خانه سوانسی

منچسترسیتی در ادامه پیروزی های پیاپی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر، امروز موفق شد در خانه سوانسی به پیروزی 3-1 دست پیدا کند.

پیروزی منچسترسیتی در خانه سوانسی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول این دیدار نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 دست پیدا نکردند اما در نیمه دوم دو گل دیگر به حریف زدند و به سه امتیاز این دیدار رسیدند.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 9 دقیقه از بازی سپری شده بود که سرخیو آگوئرو حساب کار را 1-0 کرد. روی پاس باکاری سانیا بود که آگوئرو در محوطه جریمه سوانسی صاحب موقعیت شد و و بعد از پشت سر گذاشتن آمات، دروازه فابیانسکی را باز کرد.


اما این برتری تنها 4 دقیقه پایدار بود و در دقیقه 13، فرناندو یورنته کار را به تساوی کشید. پاس خوب ژیلفی سیگوردسون پشت محوطه جریمه به یورنته رسید و او هم با یک ضربه پای چپ دیدنی، حساب کار را 1-1 کرد.

 

1145441


بعد از این گل بار دیگر سیتی ابتکار عمل را در دست گرفت و استرلینگ می توانست در دقیقه 19، روی پاس دی بروین، بار دیگر تیمش را پیش بیندازد اما واکنش به موقع فابیانسکی، دروازه سوانسی را نجات داد.


برتری سیتی ادامه داشت و بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت گلزنی دیگر هم داشتند اما در نهایت در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.


نیمه دوم را سوانسی بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.


در ادامه بازی متعادل تر شد تا اینکه در دقیقه 65 سیتی به گل دوم رسید. خطای مدافع سوانسی روی دی بروین، یک ضربه پنالتی نصیب سیتی کرد و آگوئرو با یک ضربه فنی، توانست فابیانسکی را مغلوب کند.


بعد از این گل هم برتری سیتی ادامه پیدا کرد و بعد از یکی دو موقعیت خوب، استرلینگ در دقیقه 77، گل سوم آبی ها را به ثمر رساند. روی یک ضدحمله سریع بود که پاس دی بروین، استرلینگ را صاحب موقعیت کرد و او هم به راحتی فابیانسکی را مغلوب کرد.


در دقایق پایانی، تلاش بازیکنان سوانسی برای جبران گل های خورده، فرصت های بیشتری در اختیار سیتی قرار داد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه 3-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها