کد خبر : 1360671 | 03 مهر 1395 ساعت 22:50 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: انتظار بیشتری از پوگبا دارم

علیرغم ارائه یک بازی خوب و به ثمر رساندن یک گل، مورینیو اذعان داشت که انتظار بیشتری از پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد دارد.

مورینیو: انتظار بیشتری از پوگبا دارم

به گزارش "ورزش سه"، یونایتدها امروز با 4 گل لسترسیتی را از پیش رو برداستند که پوگبا موفق به زدن گل چهارم تیمش شد.

 

بازگشت پوگبا به شرایط آرمانی:  "من نمی دانم که آیا این بهترین نمایش پوگبا از زمان پیوستن به منچستر بود یا خیر. اما من از بازی او در برابر هال سیتی و ساوتهمپتون نیز راضی هستم. البته هر زمان که مجموعه تیم خوبی بازی نکند، طبیعتا بازیکنان هم نمی توانند توانایی های را به نمایش بگذارند. همه ما از او و تمام بازیکنان انتظار بیشتری داریم.

 

همیشه یک تیم باید در ابتدا نمایش خوبی از خود ارائه دهد و بعد از آن به ثبات برسد. به هر حال، معتقدم پوگبا با تیم سازگارتر شده است و ترکیب او و آندره ( هره را ) در میانه میدان برای ما بسیار  ایده ال است.

 

1145384

 

 

پوگبا و هره را مکمل خوبی برای یکدیگر هستند. من اعتقاد دارم که از لحاظ دفاعی، تیم ما به بازیکنانی با سرعت بالا احتیاج دارد که قابلیت انتقال توپ و شروع یک ضدحمله را داشته باشند".

 

شرایط هنریک میخیتاریان و وین رونی: "من نگفتم او مصدوم است بلکه گفتم او 100% آماده نیست.  رونی و میخیتاریان کاملا آماده نبودند و من ترجیح می دهم زمانی که حس می کنم امکان شکست دادن حریف وجود دارد، از بازیکنانی با تمام آمادگی از لحاظ فیزیکی و روحی استفاده کنم.

 

 

1145411

 

 

البته شرایط در مورد فیل جونز و مارسیال متفاوت است و آنها واقعا مصدوم بودند. فیل جونز احتمالا دو هفته یا بیشتر از میادین دور خواهند بود و من علاقمندم از بازیکنان کاملا آماده استفاده کنم".

دیدگاه‌ها