کد خبر : 1360774 | 04 مهر 1395 ساعت 12:33 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی مشهور الریان رسما جانشین کارینو شد

فوساتی: آمدم قطر را به جام جهانی برسانم

سرانجام بعد از کشمکش های فراوان فدراسیون فوتبال قطر سرمربی جدید خود را معرفی و نیمکت رهبری عنابی ها را در اختیار یک اروگوئه ای باتجربه تر قرار داد.

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از این که خوزه دنیل کارینو سرمربی اروگوئه ای قطر با دوشکست برابر ایران و ازبکستان باعث شد تا امیدهای این تیم برای رسیدن به اولین جام جهانی به حداقل برسد فدراسیون فوتبال این کشور حکم به برکناری این مربی داد تا گمانه زنی ها برای جانشین کارینو به اوج خود برسد.


درپی گمانه زنی ها و شایعات مختلف پیرامون نام های مطرح شده در نهایت شب گذشته خورخه فوساتی سرمربی سرشناس و موفق حاضر در فوتبال قطر برای دومین بار هدایت عنابی ها را با قراردادی دو ساله در دست گرفت تا ریسک بزرگی را به جان بخرد. این مربی کاربلد که فصل قبل با الریان قهرمان قطر شده بود تا تنها مربی تاریخ فوتبال این کشور لقب بگیرد که با سه تیم جام قهرمانی را بالای سر برده بعد از انتصاب دوباره به سمت سرمربیگری عنابی ها از اهدافش سخن گفت.

 

1145593


خورخه فوساتی در اولین اظهار نظر پیرامون این انتصاب گفت:« از این که یک بار دیگر این افتخار نصیبم شد تا روی نیمکت قطر بنشینم خوشحالم. بعد از نشست با رئیس فدراسیون به این نتیجه رسیدم که هدایت تیم را بپذیرم چون این کشور را دوست دارم و الان هم آمدم که با این تیم به جام جهانی 2018 روسیه صعود کنم. گرچه کار بسیار دشواری پیش رو داریم اما در فوتبال کار نشدنی نداریم و با کمی تلاش و حمایت می توان به موفقیت های بزرگی رسید».


مربی سرشناس اروگوئه ای در اولین بازی خود به عنوان سرمربی قطر باید روز پانزدهم مهرماه در سئول به مصاف کره جنوبی برود، جدالی سخت و دشوار که می تواند آینده این تیم در مسابقات انتخابی جام جهانی را مشخص کند.

دیدگاه‌ها