کد خبر : 1360782 | 04 مهر 1395 ساعت 13:22 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

بوتراگنیو: مدیریت در تعویض رونالدو ورود نمی کند

شب گذشته رئال مادرید در زمین لاس پالماس با تساوی 2-2 متوقف شد در حالیکه تعویض دقیقه 71 رونالدو همه چیز را تحت الشعاع قرار داد.

بوتراگنیو: مدیریت در تعویض رونالدو ورود نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در حالیکه خشمگین به نظر می رسید از زمین خارج شد و با وجود دست دادن با زیدان به وی نگاه نکرد. او روی نیمکت نیز عصبی و کلافه بود.

 

امیلیو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال در مورد تساوی شب گذشته به خبرنگاران گفت:" بازی تحت کنترل ما بود و واقعیت این است که وقتی گل سوم را نزدیم، همه چیز در دقایق پایانی خطرناک شد. فاصله یک گل اندک بود و کاسیا بدشانس بود که در تنها موقعیتی که لاس پالماس نیمه دوم داشت گل خورد.

 

 

1145575

 

 

بدون زیر سوال بردن شایستگی های لاس پالماس، باید بگویم که نتیجه بازی غیرمنصفانه بود چون فرصت های زیادی برای گلزنی از دست دادیم. در هر دو بازی اخیر حتی بازی با ویارئال شایسته برد بودیم اما فوتبال همین است. اگر از فرصت هایتان به درستی استفاده نکنید، تاوانش را خواهید داد.

 

تعویض رونالدو: هر بازیکنی دوست دارد تا دقیقه 90 در زمین حضور داشته باشد ولی تصمیم با مربی تیم است. ما(مدیریت رئال) ترجیح می دهیم وارد این تعویض و مسائل مربوط به زیدان نشویم و او خودش بهتر از همه در مورد وضعیت بازیکنانش اطلاع دارد.

دیدگاه‌ها