کد خبر : 1360882 | 04 مهر 1395 ساعت 19:00 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

دی بوئر: کوندوگبیا به حرف من گوش نمی دهد

فرانک دی بوئر، سرمربی هلندی اینتر به انتقاد از عملکرد جفری کوندوگبیا پرداخت و اعتراف کرد که اینتر 2 امتیاز مهم را از دست داده است.

دی بوئر: کوندوگبیا به حرف من گوش نمی دهد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سه پیروزی متوالی، عصر امروز اینتر با نتیجه 1-1 در خانه برابر بوبلونیا متوقف شد.  کوندوگبیا با از دست دادن توپ در میانه میدان، زمینه ساز گل ماریو دسترو شد.

 

دی بوئر گفت: "دو امتیاز بسیار مهم را از دست دادیم. امروز صبح تصمیم گرفتیم که ترکیب را عوض کنیم و از دو بازیکن جدید استفاده کنیم. اما گل 20 دقیقه ابتدایی بولونیا همه چیز را به هم ریخت. اما بعد از 20 دقیقه بازیکنانم نمایش خوبی داشتند. در انتهای بازی ما کمی اذیت شدیم زیرا بازیکنانم خسته شده بودند.

 

 

1145688

 

 

این بهترین عملکرد ما نبود اما من در کل از نمایش تیم راضی هستم. گابیگل هم در 20 دقیقه ای که بازی کرد راضی کننده بود. در نظر بگیرید که این اولین نمایش او برای اینتر بود".

 

دی بوئر در مورد تعویض کوندوگبیا در دقیقه 38 گفت: "امروز بارها در رابطه با شکل بازی بولونیا به جفری توضیح دادم اما انگار او نمی خواهد به حرف من گوش کند و بارها یک اشتباه را تکرار می کند. وقتی یک بازیکن به صحبت مربی خود گوش ندهد، دیگر چه کاری از دست من بر می آید؟"

دیدگاه‌ها