کد خبر : 1361010 | 05 مهر 1395 ساعت 15:55 | 78.7K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: اول خونه به خونه بعد پرسپولیس

رقابت‌های هفته هشتم نتایج شگفت‌انگیز بسیاری داشت که یکی از آنها 6 گله پیروز شدن خونه‌به‌خونه‌ای‌ها مقابل راه آهن بود.

غلامی: اول خونه به خونه  بعد پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"،  محمدغلامی مهاجم خونه به خونه با بیان این موضوع که درست است پرسپولیسی است اما اهل کری‌خوانی برای استقلالی‌ها نیست. او در ادامه صحبت‌های جالب و جذاب دیگری را بیان کرد که خواندنش خالی از لطف نیست.


گفت‌وگوی ما با محمد غلامی را بخوانید:


از هواداران تشکر می‌کنم


شرایطمان به نحوی بود که باید این بازی را می‌بردیم، با بردی که مقابل فولادیزد آوردیم تمام هدفمان این بود که 3 امتیاز بازی با راه آهن را کسب کنیم. به دنبال شاد کردن دل مردم مازندران بودیم چراکه همه مردم این شهر به دنبال این تیم هستند و بازی‌ها را دنبال می‌کنند. همه از جمله هواداران، بازیکنان، کادرفنی در این بازی دست به دست هم دادند تا بتوانیم نتیجه خوبی را برای خونه‌به‌خونه به دست بیاوریم. برای تماشای این بازی از کل مازندران آمده بودند و همه چشم امیدشان به این است که این تیم به لیگ‌برتر بیاید. در این دو بازی توانستیم دو برد خوب بیاوریم و تیم را به صدر نزدیک کنیم.


برد مقابل راه آهن را باید فراموش کنیم


درست است برد خوبی مقابل راه آهن داشتیم اما این برد را فراموش کردیم تا برای بازی‌های بعدی تلاشمان را بیشتر کنیم. راه آهن حریف خوبی بود در بازی‌هایی که هفته‌های گذشته انجام داده بودند امتیاز خوبی کسب کرده بودند، آنها استقلال اهواز را 3 بر صفر شکست داده بودند و با انگیزه خوبی مقابل ما ظاهر شده بودند اما ما با همت بچه‌ها و حمایت هوادارانمان توانستیم به این سه امتیاز دست پیدا کنیم.


داور می‌توانست به کاظمی کارت زرد نشان دهد


در کل درباره داوری صحبت نمی‌کنم، اما اینکه داور به حمید کاظمی کارت قرمز نشان داد واقعا تعجب کردم. به نظر می‌توانست او را ببخشد چراکه این اولین اعتراض او بود و می‌توانست با کارت زرد او را جریمه کند که اگر برای بار دوم اعتراض می‌کرد دیگر مساله فرق می‌کرد. متاسفانه با صحبت حمید و برای توضیح خطایش ناگهان کارت زرد اول را داد و وقتی با کارت زرد اول مواجه شد به اعتراض پرداخت که او کارت زرد دوم را به او نشان داد و کاظمی را اخراج کرد. به نظرم یک کارت زرد کافی بود، به هرحال باشگاه هم هزینه کرده و حضور بازیکنانی مثل حمید کاظمی، روح‌الله باقری، مهدی خیری و ... برای تیم ما حائز اهمیت است. نمی‌توان گفت این کارت مغرضانه بوده چراکه داوری در کل بازی خوب بود. فقط اخراج حمید کمی برای ما ناراحت‌کننده بود چراکه ما در بازی بعدی به او احتیاج داریم.


نتایج در هفته‌های آخر برمی‌گردد


اینکه با چند نتیجه مثبت بگوییم چه اتفاقی در پایان لیگ رقم می‌خورد به نظرم عاقلانه نیست چراکه در هفته‌های پایانی مشخص می‌شود که چه تیمی در کجای جدول حضور خواهد داشت. شاید الان بعضی از تیم‌ها در صدر باشند اما در ادامه نتایج برمی‌گردد، سال گذشته هم همین‌طور بود خیلی از تیم‌ها بالا بودند اما در نهایت یک تیمی مثل صنعت نفت آبادان در رتبه‌ نهم حضور داشت و ناخودآگاه خودش را جزو مدعیان صعود به لیگ برتر قرار می‌دهد. تمام هدفمان این است که در جام حذفی و لیگ نتایج خوبی را کسب کنیم.


با وجود پرسپولیسی بودن اهل کل‌کل ‌و کری نیستم


دنبال کل‌کل و کری خوانی نیستم تنها چیزی هم که می‌توانم بگویم این است که از نتیجه پرگل خونه‌به‌خونه خیلی خوشحالم و از تمام بازیکنان تیم‌، هواداران و ... بابت کسب این نتیجه خوب تشکر می‌کنم. همانطور که گفتم اهل کل‌کل و کری نیستم. در وهله اول بازیکن خونه به خونه هستم  به عنوان هوادار هم ابتدا طرفدار خونه‌به‌خونه و بعد پرسپولیسم.


درباره فروزان آقای مرزبان باید نظر بدهند


درباره آقای فروزان این نظر سرمربی است که چه تصمیمی برایشان گرفته‌اند و همه چیز دست باشگاه و کادرفنی تیم است. اگرچه محسن در سه، چهار بازی که برای ما به میدان رفته خیلی زحمت کشیده و از او بابت زحماتش تشکر می‌کنم. در سایت‌ها خواندم که او قرار است به نساجی برود، هرجا حضور دارد برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. همانطور که گفتم تعیین‌کننده اول و آخر در تیم سرمربی هستند، یک روز مربی می‌گوید محمد غلامی را می‌خواهد و روز دیگر می‌گوید نه و به او احتیاج ندارم.


موفقیت خونه به خونه بر آقای گلی‌ام اولویت دارد


من همیشه دوست دارم در اختیار تیم بازی کنم اگر موقعیتش پیش بیاید خب به طبع دوست دارم گلزنی کنم اما اگر موقعیتی پیش نیاید ترجیح می‌دهم به بازیکنان کناری‌ام پاس دهم. هیچ وقت به دنبال آقای گلی یا اینطور مسائل نبودم اما اگر موقعیتش باشد هم بدم نمی‌آید. تمام تمرکز را برای رساندن تیمم به لیگ برتر به کار می‌بندم حالا چه پنالتی بگیرم، چه پاس گل بدهم و چه گل بزنم تنها هدفم همین است.


خونه‌به‌خونه با تمام امکانات بهترین خواهد شد

 

مطمئن باشید که خونه‌به‌خونه در ادامه رقابت‌ها جزو مدعیان صعود به لیگ برتر است چون مسئولان باشگاه من جمله آقای حسن‌زاده تمام امکانات سخت‌افزاری از زمین مناسب، پرداختی بازیکنان و ... همه چیز روی اصول انجام می‌شود. علاوه بر آن مربی کاربلدی چون آقای مرزبان بالای سر تیم هست که پیکان را به لیگ برتر آوردند. بازیکنانی که در اینجا حضور دارند بازیکنان تراز اول فوتبال ایران هستند، در واقع خونه‌به‌خونه دو تا تیم دارد یک تیم کامل روی نیمکت و یک تیم در داخل زمین بازی می‌کند که خب این‌ها نشان‌دهنده صعود ماست.


وقفه‌ها فقط به ضرر لیگ برتری‌هاست


شاید این وقفه‌ها روی تیم‌های لیگ برتری تاثیر بگذارد اما خب ما در جریان مسابقات همچنان هستیم چراکه قرار است آخر هفته مسابقات جام حذفی برگزار شود و این بازی‌ها در واقع به نفع ما شده است.

دیدگاه‌ها