کد خبر : 1361133 | 06 مهر 1395 ساعت 09:35 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی دورتموند - رئال مادرید

دو تیم بروسیا دورتموند و رئال مادرید، امشب در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک شهر دورتموند با قضاوت کلاتنبرگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی دورتموند - رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین بازی روز اول هفته دوم چمپیونزلیگ، امشب در شهر دورتموند برگزار خواهد شد،‌ جایی که زرد و مشکی پوشان میزبان سپیدپوشان خواهند بود. دورتموند فصل را بسیار خوب شروع کرده و با وجود شکست اول فصل، رفته رفته روند رو به رشدی داشته و در 4 بازی اخیر که به پیروزی رسیده،‌20 گل به ثمر رسانده که حاکی از آمادگی بسیار بالای خط حمله این تیم است.

 

1145906

 


در سوی دیگر رئال مادرید که شروع بسیار خوبی در لالیگا داشت، در دو بازی اخیرش دو تساوی کسب کرده و دچار افت نسبت به شروع فصل شده است. با این حال شاگردان زیدان هنوز شکستی متحمل نشده اند و امیدوارند در مقابل این تیم قدرتمند نیز متحمل شکست نشوند.


این هفتمین باری است که دو تیم در 5 سال گذشته در چمپیونزلیگ به مصاف یکدیگر می‌روند و در این 6 دیداری که برگزار شده، دورتموند با 3 پیروزی،‌ 2 تساوی و 2 شکست،‌ آمار بهتری به ثبت رسانده است. همچنین رئال در هر سه بازی که در سیگنال آیدونا پارک برگزار شده متحمل شکست شده که ضعیف ترین آمار خارج از خانه آنها در چمپیونزلیگ به حساب می‌آید. حال باید دید آیا این بار دورتموند با هدایت توخل هم می‌تواند رئال را دچار مشکل کند یا نه.

 

ترکیب احتمالی:

 

1145908

دیدگاه‌ها