کد خبر : 1361324 | 06 مهر 1395 ساعت 23:06 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: رکوردشکنی هیچ اهمیتی ندارد

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تاکید کرد که بدون کسب عنوان قهرمانی، رکورد شکنی های تیمش هیچ اهمیتی ندارد.

گواردیولا: رکوردشکنی هیچ اهمیتی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا همچنین ابراز امیدواری کرد کوین دی بروین، ستاره بلژیکی این تیم زودتر از پیش بینی ها به میدان بازگردد. دیروز اعلام شد که دی بروین احتمالا سه هفته از میادین دور خواهد بود. گواردیولا همچنین از تعاریف روزهای اخیر مطبوعات از تیمش ابراز نگرانی کرد.

 

 

1145579

 

 

شکست سنگین سلتیک برابر بارسلونا: "بسیاری از تیم ها با چنین نتیجه ای بارسلونا را ترک کرده اند. البته دریافت 7 گل بسیار زیاد است اما همیشه بازیکنان بارسلونا شروع بسیار خوبی دارند و بعد از آن بازیکنان حریف از نظر روحی از هم می پاشند. اما فردا ما در اسکاتلند بازی خواهیم کرد و مطمئنا حریف تمرکز فراوانی دارد. بازی فردا با نتیجه 0-0 آغاز خواهد شد و در انتها ما خواهیم دید که کدام تیم نمایش بهتری خواهد داشت. من برای اولین بار است که به گلاسکو سفر می کنم اما همه از فضای فوق العاده این شهر و ورزشگاه صحبت می کنند. تازه در دور دوم مرحله گروهی قرار داریم و همه چیز امکان پذیر است".

 

رکورد شکنی منچسترسیتی: "کسب رکوردها همیشه زیبا هستند اما بدون قهرمانی و بردن جام ها، هیچ کس این نتایج را به خاطر نخواهد آورد. رکوردها به وجود می آیند و روزی دیگر کسی هم آنها را خواهد شکست. اما بدون قهرمانی، رکوردها هیچ اهمیتی نخواهند داشت".

 

بازگشت دی بروین: "مصدومیت او خیلی جدی نیست و بین دو و نیم تا سه هفته دیگر به میادین بازخواهد گشت".

دیدگاه‌ها