کد خبر : 1361478 | 07 مهر 1395 ساعت 14:48 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با ESPN

ورون: می خواستم مسی را بکشم!

خوان سباستین ورون، ستاره سابق فوتبال آرژانتین و باشگاه های لاتزیو، پارما و منچستریونایتد در مصاحبه جدید خود به صحبت در مورد مسی و فوتبال آرژانتین پرداخت.

ورون: می خواستم مسی را بکشم!

به گزارش "ورزش سه"، ورون که دهه 90 به اوج شهرت در فوتبال دنیا رسید، تا چند سال پیش نیز فوتبال بازی می کرد اما هم اکنون به عنوان مربی استودیانتس مشغول فعالیت است. ورون در مصاحبه با  برنامه "کیمیکا" از شبکه ESPN در پاسخ به سوالی در مورد مسی به دو خاطره جالب از وی اشاره کرد و گفت:" در تیم ملی هنگام پخش سرود ملی او مشکل داشت و این من بودم که به وی کمک می کردم تا سرود را بخواند."

 

 

1146156

 

 

ورون ادامه داد:" وقتی در فینال جام جهانی باشگاه ها در سال 2009 مسی به استودیانتس گل زد، دوست داشتم او را بکشم. با این حال نمایش ما در آن روز باورنکردنی بود."

وورن همچنین در مورد وضعیت فدراسیون فوتبال آرژانتین گفت:" اوضاع در حال بهتر شدن است اما اینکه سه فینال متوالی را باخته ایم، یعنی چیزی در فدراسیون خوب پیش نمی رود. پس از مرگ خولیو گراندونا(رئیس سابق فدراسیون فوتبال آرژانتین)، شاهد یک هرج و مرج در فدراسیون بودیم."

 

لازم به ذکر است که سال 2009 بارسلونا توانست به لطف گل های دقایق 88 و 109 پدرو و مسی با نتیجه 2-1 بر استودیانتس غلبه کرده و ششمین جام خود در آن سال را با پپ گواردیولا کسب کند. ورون در آن بازی کاپیتان استودیانتس بود.

 

دیدگاه‌ها