کد خبر : 1361495 | 07 مهر 1395 ساعت 15:35 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

اولین محک سرمربی جدید ذوب آهن

مجتبی حسینی سرمربی موقت ذوب آهن در اولین تجربه سرمربیگری میهمان شاهین بوشهر خواهد بود.

اولین محک سرمربی جدید ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"، تیم شاهین شهرداری که در لیگ2 به میدان می رود و از پرطرفدارترین تیم های این رده محسوب می شود با هدایت محمد احمدزاده رو در روی ذوب قرار خواهد گرفت. احمدزاده زمانی در ملوان بخش جدانشدنی صعودهای این تیم به فینال های مسابقات سراسری بود اما به نظر نمی رسد که مقابل ذوب آهن شانس زیادی داشته باشد.


ذوب آهن که در این هفته تغییر و تحولات مفصلی را پشت سر گذاشته در اندیشه تصمیم گیری برای جانشینی گل محمدی است و حسینی قطعا به دنبال استفاده حداکثری فرصت خواهد بود. البته حسینی که پس از جدایی گل‌محمدی از حمایت کامل سعید آذری به عنوان مدیرعامل ذوب‌آهن برخوردار است هنوز به صورت رسمی از سوی هیئت مدیره باشگاه اصفهانی مورد تأیید قرار نگرفته است و به همین دلیل دست‌کم تا اطلاع ثانوی سرمربی موقت ذوب‌آهن محسوب می‌شود.


از آنجا که ذوب‌آهن در حال حاضر هیچ نماینده‌ای در تیم ملی ندارد تیم اصفهانی احتمالاً بدون غایب و با تمام قوا به مصاف میزبان بوشهری خواهد رفت.  از سوی دیگر و با توجه به آنکه مسابقه بعدی ذوب‌آهن از هفته هشتم لیگ برتر به فاصله بیش از 2 هفته پس از دیدار با نماینده بوشهر خواهد بود پیش‌بینی می‌شود که مدافع اصفهانی عنوان قهرمانی با ترکیب اصلی رو در روی حریف دسته دومی خود قرار بگیرد تا با توجه به تعطیلی بیست و چند روزه مسابقات لیگ برتر نفرات کلیدی این تیم همچنان در شرایط مسابقه بمانند.

دیدگاه‌ها