کد خبر : 1361548 | 07 مهر 1395 ساعت 17:58 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

با روسیه هم سطح بودیم

جاوید: به رویای نهایی ایران دست پیدا نکردیم

ستاره تیم ملی فوتسال ایران می گوید که مسائل جزئی سرنوشت دیدار با روسیه را رقم زد.

جاوید: به رویای نهایی ایران دست پیدا نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی جاوید یکی از ستارگان ایران در جام جهانی کلمبیا، بعد از شکست برابر روسیه گفت: این بزرگترین نا امیدی در دوران فعالیت حرفه ای من بود. ما قبل از مسابقه تصمیم گرفتیم تمام تلاشمان را به کار گیریم و دقیقا همان را انجام دادیم، ولی مسائل جزیی سرنوشت بازی را رقم زد و نتیجه به نفع ما تمام نشد.


جاوید در ادامه تصریح کرد: همه دیدند که ما هم سطح روسیه بودیم. تیم حریف در نیمه اول فرصت های خوبی داشت اما در نیمه دوم همه چیز برابر بود.


مهاجم تیم ایران با وجود پایان غم انگیز تیم در این مرحله از بازی ها، افزود: این یکی از مشخصه های فوتسال است و علاقه من به این ورزش نیز تا حدودی به همین علت است.  من خوب می خوابم، چون تمام تلاشم را کردم.


جاوید که بوسه ناظم الشریعه سرمربی فوتسال ایران بر پیشانی او قبل از دقایق پایانی بازی، مورد توجه همگان قرار گرفت، خاطرنشان کرد: این حرکت در فرهنگ ما عادی است، اما در زمین مسابقه باعث جلب توجه زیادی می شود. او به این شیوه اعتقاد خود را به من نشان داد و برای من آرزوی توفیق کرد.


وی در مورد گل دیرهنگام ایران اظهار کرد: یک گل برای کسب پیروزی کم بود و خیلی دیر به ثمر رسید.


وی در پایان گفت: حتی در شکست هم ما یک خانواده هستیم. در سختی است که باید کنار هم باشیم. هر چند نتوانستیم به رویای نهایی مان دست یابیم.

دیدگاه‌ها