کد خبر : 1361723 | 08 مهر 1395 ساعت 18:33 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو:

برنامه ضد بارسایی یوونتوس برای حفظ دیبالا

مسئولان یوونتوس قصد دارند با تمدید قرارداد پائولو دیبالا، ستاره 22 ساله آرژانتینی، مانع پیوستن این بازیکن به بارسلونا شوند.

برنامه ضد بارسایی یوونتوس برای حفظ دیبالا

به گزارش "ورزش سه"، دیبالا تابستان 2015 از پالرمو به یوونتوس پیوست و توانست خیلی زود خودش را به عنوان یک مهره ارزشمند در جمع بیانکونری ها مطرح کند. از او به عنوان مسی آینده فوتبال دنیا یاد می شود با این حال او هنوز برای رسیدن به سطح مسی راه درازی در پیش دارد.

 

 

1146385

 

 

هفته گذشته موندودپورتیوو گزارش داد که مسئولان بارسلونا قصد دارند تابستان آینده برای جذب دیبالا به صورت جدی اقدام کنند. پس از انتشار این گزارش، به په ماروتا، مدیر یوونتوس با آریدو برائیدا، مدیر ورزشی بین الملل بارسلونا تماس گرفت و در مورد صحت این ادعا از وی سوال کرد.

 

امروز رسانه های ایتالیایی ادعا کردند که یوونتوسی ها که اطمینان پیدا کرده اند بارسلونا فصل آینده برای جذب دیبالا اقدام خواهد کرد، قصد دارند قرارداد این بازیکن را تا 2021 تمدید کرده و حقوق او را نیز دو برابر کنند. دیبالا هم اکنون سالی 2.2 میلیون یورو حقوق دریافت می کند و قرار است این مبلغ به 4.5 میلیون یورو افزایش یابد. احتمالا رقم فسخ قرارداد او نیز نجومی خواهد شد. با این وجود رقم دریافتی دیبالا همچنان از ایگواین و پیانیچ پایین تر خواهد بود.

دیدگاه‌ها