کد خبر : 1361972 | 09 مهر 1395 ساعت 19:04 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش در 39 سالگی؛

خونسرد به سبک مهدی شیری

ستاره سابق استقلال و پرسپولیس حالا در 39 سالگی برای تیم زادگاه خود می درخشد و او در بازی حساس مقابل سرخ پوشان یک بار دیگر مورد توجه قرار گرفت.

خونسرد به سبک مهدی شیری

به گزارش "ورزش سه"، مهدی شیری 39 ساله که در طول بازی عملکرد خوبی از خود نشان داد بنا به دلایل زیادی بیشتر از تمام بازیکنان مورد توجه بود. اولین موضوع چهره خاص او بود که با موهای جو گندمی و ریش های سفید ظاهری کاملا متفاوت نسبت به روزهای اوج خود داشت.

 


اما حرکات خاص شیری از زمان زدن پنالتی ها آغاز شد که او به دلیل نبستن ساق بند از پشت ضربه پنالتی یک بار دیگر به نیمه زمین بازگشت تا ساق بندهای خود را ببندد. نکته جالب تر اینکه جوراب او با کل تیم متفاوت بود و خط های آن همرنگ با سایر بازیکنان نبود.

 


پایان کارهای او با پنالتی فوق العاده ای که زد به پایان رسید و توپ را به دوردست ترین منطقه دروازه فرستاد. قبل از زدن ضربه او بازیکنان دو تیم پیش بینی می کردند که او چیپ خواهد زد اما او ضربه ای زیبا را به توپ وارد کرد تا دروازبان پرسپولیس فرصت عکس العمل را نداشته باشد.

 


او یک بار دیگر نام خود را مطرح کرد و در روزی که یکی از بزرگترین شگفتی های جام حذفی رقم خورد او با تیم قشقایی اسم خود را مطرح کرد.

دیدگاه‌ها