کد خبر : 1361980 | 09 مهر 1395 ساعت 19:20 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: پوچتینو یکی از بهترین مربیان دنیاست

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به تمجید از عملکرد مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام پرداخت و وی را یکی از بهترین مربیان جهان قلمداد کرد.

گواردیولا: پوچتینو یکی از بهترین مربیان دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، این هفته در حساس ترین بازی لیگ برتر، دو تیم منچسترسیتی و تاتنهام در وایت هارت لین به مصاف هم خواهند رفت.

 

 

1145579

 

 

 

جدال حساس در برابر تاتنهام: "تا به حال هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی در برابر پوچیتینو قرار گرفته ام و او را یکی از بهترین مربیان دنیا می دانم. من از دیدن بازی تاتنهام لذت می برم. او در لندن به خوبی کارش را انجام داده و من به نحوه بازی تاتنهام بسیار علاقمندم. آنها در زمان عدم مالکیت توپ بسیار با جدیت بازی می کنند و کیفیت این مجموعه را مورد ستایش قرار می دهم.

 

ستارگانی مثل دله علی، واکر و هری کین، شاکله اصلی تیم ملی انگلیس را تشکیل می دهند و فصل قبل آنها تنها 2 یا 3 بازی با قهرمانی فاصله داشتند. بازی بسیار دشواری در پیش رو داریم و من مشتاقانه در انتظار اولین تجربه در وایت هارت لین هستم. تمام کسانی که به فوتبال علاقمند هستند، قطعا از دیدن بازی تاتنهام لذت می برند. تاتنهامی ها در حال ساختن یک روش منحصر به فرد برای خود هستند. من بازی آنها برای لیورپول، میدلزبورو و زسکا را دیدم و از آن لذت بردم".

 

پاره شدن نوار پیروزی ها تیم در برابر سلتیک گفت: "همه چیز در دنیای امروز فوتبال دشوار است که قطعا این رویه در لیگ قهرمانان نیز وجود دارد. معتقدم که سلتیک 3 یا 4 شانس گلزنی داشت و موفق شد 3 گل به ثمر برساند که این خاصیت لیگ قهرمانان است و بازیکنان باید تمرکز خود را حفظ کنند".

 

 

1146300

 

 

 

البته مسائل زیادی در این نتیجه دخیل بود. گل اول حریف آفساید بود و گل دوم را بازیکن خودی وارد دروازه ما کرد. من ترجیح می دادم تا این امتیاز را در لیگ برتر از دست دهیم زیرا لیگ قهرمانان زمان زیادی به ما نمی دهد".

 

شرایط یحیی توره: "یحیی توره هر روز با ما تمرین می کند اما من دیگر علاقه ای به صحبت کردن در این رابطه ندارم زیرا شما نظر من را می دانید".

دیدگاه‌ها