کد خبر : 1362023 | 09 مهر 1395 ساعت 20:40 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

رانیری: باید ثبات سال گذشته را تکرار کنیم

کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی لسترسیتی معتقد است برای بازگشت تیمش به روال سال گذشته، این تیم ثبات حکم بر نمایش های خود در سال گذشته را تکرار کند.

رانیری: باید ثبات سال گذشته را تکرار کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر هفته گذشته، شکست سختی برابر منچستریونایتد متحمل شد و این هفته به مصاف ساوتهمپتون خواهد رفت.

 

رانیری  گفت: «تا به حال در لیگ برتر نمایش پر فراز و نشیبی ارائه کرده ایم؛ اما این روند در لیگ قهرمانان، ثبات بیشتری داشته و من امیدوارم این روال در مسابقات داخلی نیز تکرار شود. تیم من باید نمایشی با احتیاط تر و متمرکزتر ارائه داده و سعی در ایجاد روابط موثرتر با یکدیگر در زمین داشته باشد؛ زیرا مهم ترین چیز، کنار یکدیگر بودن بازیکنان و ارائه نمایشی در قامت یک تیم واحد است.

 

 

1143523

 

 

امیدوارم در دیدارهای آتی بتوانیم دروازه خود را بسته نگه داریم؛ زیرا این موضوع به اعضای تیم اعتماد به نفس داده و کیفیت موجود را افزایش می دهد».

 

رانیری با اشاره به بازی خوب ساوتهمپتون در لیگ اروپا گفت: «آنها بازی بسیار خوبی ارائه دادند و توپ را به خوبی به حرکت در آوردند. ساوتهمپتون در حمله خطرناک است و در حال حاضر خود را تیم بسیار با کیفیتی نشان است.»

دیدگاه‌ها