کد خبر : 1362037 | 09 مهر 1395 ساعت 23:37 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

مویس:

کار آلاردایس باعث بدنامی مربیان شد

دیوید مویس، سرمربی ساندرلند، معتقد است حواشی به وجود آمده در مورد جدایی سم آلاردایس از تیم ملی انگلیس، باعث بدنامی مربیان فوتبال شده است.

کار  آلاردایس باعث بدنامی مربیان شد

به گزارش "ورزش سه"، انتشار فیلمی از آلاردایس که در آن او به دو فرد که فکر می کند تجاری از شرق آسیا هستند، قول مشاوره برای دور زدن قوانین نقل و انتقالات فوتبال انگلیس را می دهد، جنجال های زیادی ایجاد کرد که در نهایت به قطع همکاری او با اتحادیه فوتبال انگلیس منجر شد.


مویس که رابطه ای دوستانه با آلاردایس دارد و بعد از جدایی او از ساندرلند، جانشین او در این باشگاه شد، معتقد است که همه این جنجال ها در نهایت باعث تیره شدن سابقه همه مربیان می شود.

 

 

1146647

 

 

او به خبرنگاران گفت: «من ناراحت هستم و این برای فوتبال به طور کلی خوب نیست. سم دوست من است و من واقعا برای او ناراحتم هستم که دوران کاری اش به این شکل به پایان رسید؛ زیرا این شغلی بود که او همیشه می خواست داشته باشد و به سختی کار کرد تا از لیگ ایرلند، پریستون، بولتون و همه باشگاه های دیگر به بالاترین سطح برسد.


در نهایت او این شغل فوق العاده را به دست آورد؛ اما تنها بعد از یک دیدار به پایان رسید. سم تایید کرد که اشتباه کرده و ناراحت خواهد بود. او همیشه دوست من می ماند.


این لحظه خوبی برای فوتبال نیست. در حال حاضر مربیان فوتبال بدنام شده اند؛ البته باید بگویم که آنچه اتفاق افتاد واقعا اشتباه بود.»

 

دیدگاه‌ها