کد خبر : 1362148 | 10 مهر 1395 ساعت 13:49 | 78.7K بازدید | 4 دیدگاه

مدافع استرالیایی در تدارک شکایت

پایان کار آنتونی گولچ و پرسپولیس

مدافع استرالیایی پرسپولیس بدون حتی یک دقیقه حضور در ترکیب این تیم مسیرش از جمع سرخپوشان جدا شد.

پایان کار آنتونی گولچ و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پرسپولیس در ابتدای فصل با چهار بازیکن دفاع میانی خود، قطع همکاری کرد و مایکل اومانیا، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر و لوکا ماریچ از جمع بازیکنان این تیم جدا شدند، آنها با آنتونی گولچ، پل یانسکی، سیدجلال حسینی و محسن ربیع خواه را جایگزین آنها کرد. در این میان برانکو ایوانکوویچ طبق فلسفه خود در نهایت محمد انصاری را در کنار سیدجلال حسینی به کار گرفت تا این دو بازیکن در کنار ماهینی و ربیع خواه چهار عنصر دفاعی این تیم را در بازی های اخیر شکل دهند و پل یانسکی تنها فرصت های کوتاهی برای استحکام خط دفاعی در زمانی که این تیم نیاز به حفظ نتیجه دارد به دست آورد.


در این شرایط آنتونی گولچ در دیدارهای اخیر به هیچ عنوان نتوانست فرصتی برای بازی به دست آورد و تنها در دیدارهای دوستانه که غالبا بازیکنان ملی پوش نیز در آن غیبت داشتند در کنار مدافع اوکراینی زوج خط دفاعی این تیم را تشکیل داد که در آن بازی ها نیز به گواه کارشناسان نتوانست عملکرد فنی و کیفی مناسبی از خود به جا بگذارد و امیدواری در خصوص اعتماد کادرفنی را جلب کند.


اما در روزی که تصور می شد با توجه به غیبت 6 بازیکن ملی پوش پرسپولیس این تیم بتواند از این بازیکن در اولین گام از جام حذفی برابر قشقایی سود ببرد او بعد از تعطیلات لیگ به ایران بازنگشت تا برانکو ایوانکوویچ مجبور به استفاده از دو بازیکن کناری خود در پست دفاع میانی شود و پرسپولیس مصائب زیادی را از این نظر پشت سر بگذارد. البته این بازیکن در روزهایی که در ایران نیز حضور داشت همواره به دلیل مصدومیت بیشتر تمرینات و بازی‌های این تیم را از دست داده و سکونشین بود.


عدم بازگشت آنتونی گولچ مسوولان و البته سرمربی این تیم را عصبانی کرده تا آنها به دنبال راهی برای برطرف کردن این مشکل باشند. مدافع استرالیایی که البته بابت عدم پرداخت مطالباتش ناراضی است و همین مساله را بهانه ای برای عدم بازگشت به ایران و همچنین شکایت به فیفا کرده، در صورتی که به ایران بازگردد با مشکل بزرگ و البته جرایمی از سوی باشگاه همراه خواهد شد که این مساله می تواند منجر به قطع همکاری طرفین باشد. آنتونی گولچ، مدافع استرالیایی پرسپولیس که طبق مستندات موجود در سازمان لیگ با قراردادی 660 میلیونی به این تیم پیوسته است. در حال حاضر پس از گذشت 6 روز از آغاز دور جدید تمرینات و بازی این تیم غیبت داشته که طبق قانون باشگاه این مساله می تواند جرایمی برای او همراه داشته باشد و با توجه به برگزاری بازی این تیم در جام حذفی و غیبت او در آن می تواند بیش از 50 درصد قراردادش را کسر کند و در حال حاضر پرسپولیسی ها خود را در این مساله محق می دانند و باید دید در نهایت چه تصمیمی در قبال این بازیکن اتخاذ خواهند کرد.

دیدگاه‌ها