کد خبر : 1362168 | 10 مهر 1395 ساعت 15:19 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

هشدار زیدان به بازیکنان رئال مادرید

رئال مادرید پس از سه تساوی متوالی فردا در برنابئو میزبان ایبار است و زیدان به بازیکنانش هشدار داد که نباید این تیم را دست کم بگیرند.

هشدار زیدان به بازیکنان رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از شروعی خوب در فصل جاری، به یکباره در مسیر تساوی افتاد و نتوانست از پس ویارئال، لاس پالماس و دورتموند بر بیاید؛ هرچند که نمایش خوبی مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان داشت.

 

 

1141497

 

 

زیدان در نشست خبری بازی با ایبار گفت:" در خانه بازی داریم و می دانیم که محکوم به پیروزی هستیم. باید با قدرت وارد زمین شویم و می دانیم که بازی سختی خواهد بود. حریفان به برنابئو می آیند تا خودشان را نشان دهند. نگران برنامه های ایبار نیستم و برای من، عملکرد خودمان مهم است. باید به مسیر پیروزی برگردیم و از دقیقه 1 تا 90 برای برد بازی کنیم.

سه تساوی متوالی؟ خوشبختانه فعلا نباخته ایم که وجه مثبت قضیه است ولی باید این روند تساوی ها را متوقف کنیم. باید از همان ابتدا با 100 درصد تمرکز وارد زمین شویم."

 

 

ایسکو:" او خیلی خوب تمرین کرده و فردا بازی خواهد کرد. دعوت شدن ایسکو به تیم ملی نشان می دهد که چه بازیکن با ارزشی است و من به کیفیت بالای او آگاه هستم. از سبک بازی او خوشم می آید و به وی امیدوارم."

 

 

دعوت نشدن بنزما به تیم ملی:" این دیگر نظر مربی فرانسه است و من نمی خواهم وارد این قضیه شوم. سعی من در این است که بنزما را به بهترین روزهایش برگردانم و به تدریج در حال رسیدن به هدفم هستم."

 

 

دست کم گرفتن ایبار:" اینجا رئال مادرید است. خودم بازیکن رئال بوده ام و می دانم که در این باشگاه توقعات چقدر بالا است. وظیفه من پیدا کردن راه حل برای برطرف کردن مشکلات است. مردم برای قهرمانی فصل گذشته ما در چمپیونزلیگ، ارزش زیادی قائل هستند ولی خوب می دانم که اگر فردا نتوانیم ایبار را شکست دهیم، در برنابئو چه چیزی انتظارمان را می کشد. باید رو به جلو حرکت کرده و بهتر شویم. می دانم که در چه تیمی مربیگری می کنم."

 

 

کروس:" او یک بازیکن بسیار حرفه ای و ارزشمند است. کروس گفته است که می تواند هر سه روز یک بار بازی کند. خوش شانس هستیم که چنین بازیکنی برای ما بازی می کند. با او قدرت حفظ توپ ما بالا می رود. چه در حمله و چه در دفاع، کروس برای رئال مهره مهمی است."

دیدگاه‌ها