کد خبر : 1362222 | 10 مهر 1395 ساعت 18:20 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: بین دو نیمه بسیار عصبانی بودم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول اذعان داشت که به علت گذشتن از سد سوانسی در دیداری دشوار، احساس خوشحالی فراوانی دارد.

کلوپ: بین دو نیمه بسیار عصبانی بودم

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش، لیورپول در ادامه روند فوق العاده خود موفق شد با نتیحه 1-2 سوانسی را مغلوب کند.

 

کلوپ گفت: "در حال حاضر به خاطر گذشتن از سد سوانسی بسیار خوشحال هستم. در نیمه دوم توانستیم نمایشی در خور نام خود ارائه دهیم و همه چیز طبق برنامه پیش رفت اما در نیمه اول از لحاظ بدنی و واکنشی در شرایط خوبی قرار نداشتیم.  من معتقدم که گل سوانسی در موقعیت آفساید به ثمر رسید اما البته این موضوع دیگر بی اهمیت است. ما در نیمه دوم کاملا حاکم توپ و میدان بودیم و حریف را تحت شرایط دشواری قرار دادیم. 

 

بین دو نیمه، از نمایش بازیکنانم بسیار عصبانی بودم. من بازی های زیادی را به عنوان مربی شکست خورده ام اما نمایش نیمه اول ما بدون هیچ تحرکی و بسیار ایستا بود. امروز از آن بازی ها نبود که ما مستحق شکست باشیم و همین موضوع مرا بسیار عصبانی کرده بود. البته در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم و برای من بسیار مهم است که حتی اگر زمانی در قسمتی از بازی نتوانستیم خوب بازی کنیم، باز هم پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

 

 

1146800

 

 

سوانسی تیم بسیار خوبی بود و در نیمه اول آنها بازی بهتری نسبت به ما ارائه دادند. زمانیکه در قسمتی از مسابقه هوشیار نباشید، دفاع کردن در مقابل تیم حریف آسان نیست. لیورپول باید در هر هفته از مسابقات نشان دهد که آماده جنگیدن است و ما امروز این موضوع را به خوبی نشان دادیم.

 

تا به حال 16 امتیاز جمع آوری کرده ایم و حالا تعطیلات مسابقات ملی در پیش است. هر کدام از اعضای تیم برای بازی کردن به گوشه ای از جهان سفر می کنند که من به این شرایط علاقمند نیستم".

دیدگاه‌ها