کد خبر : 1362719 | 12 مهر 1395 ساعت 15:10 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

رکورد سلتا مقابل بارسای انریکه که رئال هم ندارد

بارسلونای لوئیس انریکه مقابل سلتاویگو مشکلی اساسی دارد و در سه فصل اخیر متحمل سه باخت برابر این تیم شده است.

رکورد سلتا مقابل بارسای انریکه که رئال هم ندارد

به گزارش "ورزش سه"، از وقتی که انریکه سال 2014 هدایت سلتا را برای رسیدن به نیمکت بارسلونا رها کرد، این تیم به کابوسی برای وی تبدیل شده است. انریکه با بارسا 5 بار برابر سلتا قرار گرفته و متحمل سه شکست و دو پیروزی شده است. آماری بسیار عجیب به خصوص وقتی بدانیم که تیمی به بارسا سه باخت تحمیل کرده است که هرگز قدرتی در حد رئال و اتلتیکو ندارد.

 

 

1147288

 

 

سلتا سال 2014 در نوکمپ موفق شد بارسلونا را با یک گل مغلوب کند در حالیکه آبی اناری ها در آن بازی 4 توپ را به تیرک دروازه زدند. بارسا در بازی برگشت با گل متیو موفق شد شکست در نوکمپ را جبران کند.

آبی اناری ها فصل گذشته در بالائیدوس 4-1 به سلتا باختند و سپس در نوکمپ 6-1 موفق به جبران شدند و شب گذشته یک بار دیگر کابوس باخت برابر سلتا به سراغ بارسا آمد و این تیم یک بار دیگر در بالائیدوس مغلوب شد؛ این بار 4-3.

 

 

1147494

 

 

حالا سلتا صاحب رکوردی برابر بارسای لوئیس انریکه شده که رئال مادرید، اتلتیکو و سوسیداد نیز از آن بی بهره اند.(سوسیداد سال هاست بارسا را در زمین خودشان شکست می دهد.) رئال مادرید و سوسیداد تاکنون صاحب 2 پیروزی و 2 شکست برابر بارسای انریکه شده اند و اتلتیکو مادرید نیز هرگز موفق به برتری بر بارسلونای لوئیس انریکه در لالیگا نشده است.

 

دیدگاه‌ها