کد خبر : 1363897 | 17 مهر 1395 ساعت 23:07 | 14K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی مقتدرانه آلمان مقابل جمهوری چک

تیم ملی آلمان در دومین دیدارش از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 موفق شد با نتیجه 3-0 جمهوری چک را شکست بدهد.

پیروزی مقتدرانه آلمان مقابل جمهوری چک

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یواخیم لوو در این دیدار کاملا برتر از حریف نشان دادند و در نهایت با زدن سه گل، به 3 امتیاز این دیدار دست پیدا کردند.

 

آلمان بازی را هجومی آغاز کرد و بعد از چند حمله خطرناک در همان دقایق ابتدایی، سرانجام در دقیقه 13 به گل رسید. روی پاس خوب ماریو گوتزه و تاثیرگذاری مسوت اوزیل، توپ در موقعیتی مناسب به توماس مولر رسید و او هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

 

1148621

 

 

بعد از این گل برای دقایقی بازیکنان چک بازی را در دست گرفتند اما آلمانی ها خیلی زود بار دیگر بر بازی مسلط شدند و چند بار تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند اما در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

 

ژرمن ها نیمه دوم را هم بهتر آغاز کردند و این بار تنها بعد از 4 دقیقه به گل رسیدند. نفوذ جاشوا کیمیچ از سمت راست و ارسال او به پشت محوطه جریمه، با ضربه بغل پای تونی کروس، تبدیل به گل دوم میزبان شد.

 

1148622

 

 

بازیکنان چک که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بعد از این گل حملات جدی تری روی دروازه مانوئل نویر ترتیب دادند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی و درخشش دروازه بان آلمان، مانع از رسیدن آنها به گل شد.

 

در حالی که بازیکنان چک سخت به دنبال جبران گل های خورده بودند، آلمان در دقیقه 65 به گل سوم رسید. این بار حرکت یوناس هکتور از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه به توماس مولر رسید و او هم با یک ضربه به موقع، کار را تمام کرد.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان میهمان تلاش زیادی برای جبران گل های خورده انجام دادند اما موقعیت های آنها یکی بعد از دیگری از دست رفت و آلمان مانند دیدار قبل برابر نروژ، با سه گل به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها