کد خبر : 1364108 | 18 مهر 1395 ساعت 21:25 | 66.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاستاس مانولاس:

لیونل مسی بهترین مهاجم دنیا نیست

کاستاس مانولاس، مدافع رم معتقد است که لیونل مسی پنجمین مهاجم ترسناکی است که وی تا به حال با آن روبرو شده است.

لیونل مسی بهترین مهاجم دنیا نیست

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر تمایل بارسلونا به خرید مانولاس به گوش رسیده است که ممکن است با این مصاحبه، نظر سران بلوگرانا تغییر کند.

 

مانولاس گفت: "او یک مهاجم صرف نیست و من هیچ وقت یارگیر مستقیم او نبوده ام پس به همین دلیل او را خطرناک ترین مهاجم دنیا نمی دانم. اما سرعت او در مقابل بازیکنان حریف فوق العاده است و او می داند که در زمان رویارویی با حریف چه کاری انجام دهد و معمولا بهترین تصمیم را اتخاذ می کند.

 

اما زلاتان دارای یک نیروی طبیعی زیاد است و در حقیقت شما نمی توانید در مقابل فیزیک بدنی بالای او مقاومت کنید. همچنین من سال قبل در برابر لوییس سوارز قرار گرفتم. او به شدت به دنبال گلزنی است و از یک غریزه وحشی برای گلزنی سود می برد.

 

 

1148812

 

 

بنزما نیز حریف بسیار دشواری است زیرا هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی قرار دارد و قرار گرفتن این دو در کنار هم، کار را برای مدافعان دشوار می کند.

 

کریس رونالدو نیز یک پدیده است که همه صفات یک بازیکن بزرگ مانند قدرت دربلینگ و گلزنی را دارد و از قدرت بدنی بالایی برخوردار است. در دیدار سال گذشته ما در برابر رئال، او تنها دو شانس گلزنی داشت که هر دو را تبدیل به گل کرد".

دیدگاه‌ها