کد خبر : 1364822 | 23 مهر 1395 ساعت 16:53 | 52.6K بازدید | 0 دیدگاه

مثلث قدرت این بار در خدمت پرسپولیس

پرسپولیس در حالى به مصاف نفت خواهد رفت که مثلث قدرت فصل گذشته زردپوشان این بار در اختیار برانکو خواهد بود.

مثلث قدرت این بار در خدمت پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، همه اهالى فوتبال متفق القول هستند که سرخپوشان تهرانى فصل گذشته قهرمانى را به واسطه شکست برابر نفت تهران و استراتژى آنها از دست دادند.


شاگردان برانکو در حالى که شانس مسلم قهرمانى در فاصله دو هفته، به پایان رقابت ها محسوب مى شدند، در دیدار برابر نفت با دو گلى که حق جو و امیرى به ثمر رساندند؛ همچنین عملکرد بى نقص خط دفاعى شاگردان علیرضا منصوریان به رهبرى سیدجلال حسینى و علیرضا بیرانوند، واگذار کردند تا کورس را به آبى هاى خوزستان واگذار کنند.


این دو تیم اکنون در هفته هشتم رقابت ها در حالى به مصاف هم خواهند رفت که منصوریان به نیمکت استقلال کوچ کرده و مثلث قدرت نفت نیز در خدمت پرسپولیس و برانکو است. علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینى و وحید امیرى سه بازیکنى هستند که در فصل گذشته با پیراهن نفت، نقش اصلی در شکست این تیم داشتند و این بار باید در مصاف با تیم سابق خود براى پیروزى سرخپوشان تلاش کنند.


عملکرد درخشان این مثلث در هفته هاى گذشته تاثیر زیادى در نتایج تیم برانکو داشته است. بیرانوند و سیدجلال در خط دفاعى با تنها دو بار تسلیم برابر حریفان و دو گل سه امتیازى وحید امیرى، موئد همین نکته بوده اند. برانکو به واسطه همین مساله امیدوار به از پیش رو برداشتن تیمى است که در جدال هاى قبلى اش طعم پیروزى برابر آنها را نچشیده است.

دیدگاه‌ها