کد خبر : 1365634 | 26 مهر 1395 ساعت 12:50 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

نولیتو: لوئیس انریکه زندگی ام را نجات داد

نولیتو، مهاجم منچسترسیتی مدعی شد که لوئیس انریکه، سرمربی حال حاضر بارسلونا زندگی او را نجات داده است.

نولیتو: لوئیس انریکه زندگی ام را نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، نولیتو در تیم‌های پایه بارسلونا رشد کرد ولی نتوانست به تیم اصلی راه پیدا کند. حال او مدعی شد که این انریکه بود که مسیر زندگی او را تغییر داد.

 

 

1150392


نولیتو گفت:" وقتی 15 ساله بودم، در یک قصابی کار می‌کردم و گوشت نیمه آماده می‌فروختم و عصرها با تیم تمرین می‌کردم. من از کودکی ام خیلی راضی هستم. می‌دانم که هستم و از کجا آمده ام. من با پدربزرگ و مادربزرگم بزرگ شدم و آنها برایم مثل پدر و مادرم هستند. من همیشه اضافه وزن داشتم و فکر می‌کردم مشکلی ندارد ولی اینطور نبود. لوئیس انریکه به من گفت که اگر کمی وزنم را کم کنم، می‌توانم به یک بازیکن خوب تبدیل شوم. در آن دوره برای من این کار خیلی سخت بود ولی حالا سود آن را می‌بینم. هر بازی تفاوتش را متوجه می‌شوم. می‌توانم تمام زمین را بدوم، می‌توانم پرس کنم. مربی هر روز به من بیشتر از دیگران تمرین می‌داد ولی این به نفع خودم بود. او در کارنامه فوتبالی من نقش مهمی ایفا کرد. من چیزهای بسیار غیرمفیدی می‌خوردم. تمرین می‌کردم ، غذا می‌خوردم، تمرین می‌کردم،‌غذا می‌خوردم و این روند ادامه داشت. بلاخره متوجه می‌شوید که یک بازیکن بزرگ باید از هر نظر بزرگ باشد.


انریکه دقیقا در دوره ای ظاهر شد که من می‌خواستم تصمیم گیری کنم. همچنین او باعث شد فوتبال را به نحوی دیگر نگاه کنم. 3 سال در بارسلونا با او بودم و سپس در سلتا نیز برایش بازی کردم. من به او خیلی مدیون هستم."

 

دیدگاه‌ها