کد خبر : 1366061 | 28 مهر 1395 ساعت 11:59 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

گلر بدشانس باز هم به تراکتور نرسید!

دروازه بان تیم فولاد خوزستان باز هم نمی تواند مقابل تیم سابقش به میدان برود.

گلر بدشانس باز هم به تراکتور نرسید!

به گزارش "ورزش‌سه"، مهرداد طهماسبی در دو سال گذشته روزهای چندان خوشی را سپری نکرده است. او پس از نمایش درخشان با پیراهن صبا در لیگ چهاردهم به تراکتورسازی رفت تا بتواند در لیگ پانزدهم به موفقیت‌هایش در ترکیب تیم پرطرفدار تبریزی ادامه دهد؛ اما اعتماد تونی اولیویرا به محمدرضا اخباری مانع این امر شد. طهماسبی پارسال تنها در یک بازی جام حذفی مقابل صبا به میدان رفت که در آن مسابقه نیز کارت قرمز دریافت کرد و نتوانست دقایق زیادی برای تراکتورسازی بازی کند.


نیم فصل پارسال طهماسبی راه فولاد خوزستان را در پیش گرفت. او امید داشت با پیراهن این تیم بدرخشد و دوباره به سطح اول فوتبال برگردد؛ اما اسکوچیچ هم به علی سلیمی اعتماد بیشتری داشت؛ البته طهماسبی تعدادی از مسابقات فولاد را به میدان رفت؛ اما در نبردی که اسفندماه سال گذشته مقابل تراکتورسازی داشتند، فرصتی برای خودنمایی پیدا نکرد.


طهماسبی امیدوار بود در لیگ شانزدهم بتواند شماره یک فولاد باشد؛ همینطور هم شد؛ اما حضور طالب لو این فرصت را از او گرفت. با توجه به کلین شیت های طالب لو در بازی های اخیر و اینکه در 4 بازی متوالی دروازه اش را بسته نگه داشته، بعید است در بازی فردای تراکتور و فولاد هم طهماسبی فرصتی برای بازی پیدا کند تا همچنان طلسم حضور او مقابل تیم سابقش شکسته نشود.

دیدگاه‌ها