کد خبر : 1366162 | 28 مهر 1395 ساعت 16:35 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

فران سوریانو:

درهای منچسترسیتی به روی مسی باز است

یکی از اعضای تیم مدیریت ورزشی باشگاه منچسترسیتی که سابقه فعالیت در بارسلونا را نیز در کارنامه دارد، در مصاحبه با "راک1"، نسبت به حضور مسی در سیتی ابراز علاقه کرد.

درهای منچسترسیتی به روی مسی باز است

به گزارش "ورزش سه"، در چند روز اخیر و به دلیل نزدیک بودن بازی حساس بارسلونا و سیتی (امشب در نوکمپ)، رسانه های اروپایی مطالب مختلفی در مورد این بازی منتشر کردند و یکی از مهمترین موضوعاتی که نشریات چاپ بارسلونا روی آن مانور دادند، به علاقه باشگاه سیتی برای در اختیار گرفتن 4 بازیکن بارسلونا مربوط بود.

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، در نشست خبری روز گذشته خود، این شایعه را به شدت تکذیب کرد و گفت که با وجود اینکه حق خود می داند به جذب هر بازیکنی در دنیا علاقمند باشد؛ اما برای در اختیار گرفتن هیچ بازیکنی از بارسلونا اقدام نکرده است.

 

 

1151145

 

 

فران سوریانو نیز در همین رابطه گفت: «نه با مسی و نه با هیچ بازیکن بارسا در تابستان مذاکره نکردیم؛ اما اگر مسی روزی خواست که از بارسلونا جدا شود، درهای منچسترسیتی به روی وی باز است. من با مسی تماس نگرفته ام؛ ولی اگر روزی او زنگ بزند، حتما جوابش را خواهم داد.

رابطه من با بارتومئو (رئیس بارسلونا) و دیگر مدیران باشگاه های بزرگ اروپایی خوب است. اگر مشکلی وجود داشته باشد، باهم صحبت خواهیم کرد. قبلا امکانش وجود نداشت؛ ولی حالا چرا.»

 

دیدگاه‌ها