کد خبر : 1366653 | 30 مهر 1395 ساعت 18:02 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: احترام زیادی برای مورینیو قائل هستم

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی به تمجید از ژوزه مورینیو پرداخت و او را فرد پرافتخاری در دنیای فوتبال خطاب کرد.

کونته: احترام زیادی برای مورینیو قائل هستم

به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین دیدار هفته جاری لیگ برتر، دو تیم منچستریونایتد و چلسی در ورزشگاه خانگی چلسی به مصاف هم خواهند رفت.

 

دیدار در برابر مورینیو: "من معتقدم که مورینیو شخص بسیار مهم و تاثیرگذاری برای باشگاه چلسی محسوب می شود و به همراه بازیکنان، او بخشی از تاریخچه باشگاه را ساخته است. مورینیو در زمان هدایت چلسی تا به حال 3 بار فاتح لیگ برتر شده است و فردی بسیار مهم برای باشگاه به شمار می آید. او لایق نهایت احترام است زیرا در این باشگاه تاریخسازی کرده است".

 

 

1146806

 

 

 

رویارویی با  پل پوگبا: "زمانی که تصمیم گرفتیم وی را از منچستریونایتد جذب کنیم به یاد می آورم. پوگبا بازیکن بسیار با کیفیتی است که در همه زمینه ها بسیار توانمند است. او لایق رسیدن به همه چیز است و بازگشت به منچستر برای پوگبا یک رویا بود. برای او بعد از دیدار برابر چلسی، بهترین آرزوها را دارم".

 

دیدار منچسریونایتد در برابر لیورپول: "بازی را تماشا کردم و معتقدم که مسابقه سختی برای هر دو تیم بود که شرایط تاکتیکی ویژه ای داشت. از نظر من، لیورپول و منچستر تا هفته آخر از مدعیان کسب عنوان قهرمانی خواهند بود. دیدار ما در برابر آنها نیز کاملا تاکتیکی خواهد بود و اصولا وقتی دو تیم در سطح یونایتد و چلسی به مصاف هم بروند، باید شاهد رعایت مسائل تاکتیکی فراوان در بخشی دفاعی و هجومی باشیم. بزرگترین حسن برای ما، باز کردن در خانه و در برابر دیدگان هواداران است".

دیدگاه‌ها