کد خبر : 1366690 | 30 مهر 1395 ساعت 19:30 | 67.5K بازدید | 0 دیدگاه

دیگر یک دقیقه هم در تمرینات حاضر نمی شوم

کناره گیری فرهاد کاظمی از سیاه جامگان

فرهاد کاظمی سرمربی تیم سیاه‌جامگان به شدت از بی عدالتی هایی که در حق این تیم می شود، گله مند ست.

کناره گیری فرهاد کاظمی از سیاه جامگان

به گزارش "ورزش سه"،  این مربی که در چند هفته گذشته هم به خاطر مشکلات مالی باشگاه مدتی را در تمرینات تیم سیاه‌جامگان حاضر نبود، در گفتگو با خبرنگار "ورزش‌سه"  تلویحا از سمت خود استعفا کرد.

 


بدترین دوران مربیگری خود را سپری کردم
16 ماهی است که در تیم سیاه جامگان هستم و بدترین دوران مربیگری زندگی ام را سپری کردم و می دانم مقصر اصلی خودم هستم. دینم را به مردم مشهد و شهر مشهد ادا کردم و تا شرایط اینگونه است، دیگر به هیچ وجه در تمرینات حاضر نخواهم شد.

 


عده ای با دروغ برای خود وقت خریدند
اگر تا الان هم ماندم به خاطر مردم شهر مشهد و بازیکنانی بوده که به خاطر من به این تیم آمده اند و فقط می توانم بگویم متاسفم برای کسانی که با وعده وعیدهای دروغین زمان سوزی کردند و برای خود وقت خریدند، تا شرایط تیم به اینجا برسد. تا شرایط تیم اینگونه باشد به هیچ وجه حاضر به کار نیستم، مگر اینکه خواسته های من و بازیکنان برآورده شود.

 


به خاطر بی عدالتی از فوتبال سیر شدیم
از بی عدالتی هایی که در همه جوانب به این تیم می شود، بزرگترین ضربه ها را می خوریم. بی عدالتی علیه تیم سیاه جامگان به جایی رسیده که دیگر از فوتبال سیر شدیم. چهار پنالتی ما در دقایق 11، 36، 38 و 58 گرفته نشد؛ امیدواریم این بار کارشناسان داوری نظر واقعی بدهند و بگویند چگونه این بی عدالتی ها علیه تیم ما انجام شده. مگر ما بارسلونا هستیم که بتوانیم در هر بازی چند موقعیت گلزنی خلق کنیم، که در هر بازی چند موقعیت ما نادیده گرفته می شود؟!!

 


گفتنی است تیم سیاه جامگان جمعه هفته آینده باید در مشهد میزبان تیم نفت تهران باشد و با صحبت های فرهاد کاظمی شرایط این تیم در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. پیش از این هم مدتی فرهاد کاظمی در تمرینات سیاه‌جامگان حضور نداشت و پس از جلساتی که با مدیران باشگاه برگزار کرد و قول‌هایی که به او در جهت حمایت مالی از تیم داده شد، به تمرینات بازگشت؛ گویا شرایط این تیم پس از وعده‌هایی که به فرهاد کاظمی داده شد، تغییری نکرده و این مربی در پایان دیدار برابر سپاهان که با سومین شکست پیاپی این تیم همراه بود، تلویحا از سمت خود استعفا کرد.

دیدگاه‌ها