کد خبر : 1366697 | 30 مهر 1395 ساعت 19:40 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: اگر موفق نباشم به خانه بازخواهم گشت

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تاکید کرد که اگر رویکرد فکری او منجر به پیشرفت منچسترسیتی نشود، این باشگاه را ترک خواهد کرد.​​​​​​​

گواردیولا: اگر موفق نباشم به خانه بازخواهم گشت

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شروع رویایی پپ در انگلیس، شاگردان او در چهار دیدار اخیر خود در کسب پیروزی ناکام بودند و چند روز پیش با 4 گل در خانه بارسلونا مغلوب شدند.

 

گواردیولا گفت: "دلیلی برای تغییر روش و فلسفه مربیگری خود نمی بینم زیرا با همین افکار در 7 سال موفق به فتح 21 جام، یعنی سالی 3 جام  شده ام. اما اگر شما معتقدید که من قرار است تنها بعد از 3 ماه حضور در اینجا، به نیوکمپ بروم و بارسلونا را با ستارگانی مثل مسی، سوارز، نیمار و اینیستا با نتیجه سنگین شکست بدهم، و اگر موفق به این کار نشدم از لحاظ کیفی ایراد دارم، باید عنوان کنم که من به اندازه ای که شما می خواهید خوب نیستم.

 

 

1150979

 

 

اگر من نتوانم در آینده تغییرات مثبتی در منچسترسیتی ایجاد کنم، به خانه باز خواهم گشت. اما از نظر من روش بازی ما کاملا صحیح است و تا دو الی سه هفته پیش نیز همه چیز خوب به نظر می رسید. در دیدار برابر اورتون، یکی از بهترین دوستان من اعتراف کرد که منچسترسیتی، با کیفیت ترین تیمی بوده که تا به حال با آن روبرو شده است. البته شاید کومان این حرف را به خاطر دوستی با من زده است. باید تاکید کنم که این بهترین افتخار و بهترین تعریفی بوده که تا به حال از من شده است.

 

تیم رقیب ما نیز به روش فوتبال سیتی ابراز علاقه کرد و این همان چیزی است که من به دنبالش هستم. قرار است من 3 سال هدایت منچسترسیتی را بر عهده داشته باشم و قطعا عملکرد تیم من بعد از 3 حضور در بایرن یا بارسا، بهتر از 3 ماه اول بود. من با همین روش در بارسلونا و بایرن موفق بودم. اما در اینجا با بازیکنان جدیدی کار می کنم و طبیعتا به کمی زمان نیاز دارم.

دیدگاه‌ها