کد خبر : 1366748 | 30 مهر 1395 ساعت 23:16 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

فهرست آرژانتین برای دیدار با برزیل و کلمبیا

ادگاردو بائوسا، سرمربی تیم ملی آرژانتین، فهرست تیمش برای دیدارهای پیش رو مقابل برزیل و کلمبیا را اعلام کرد که در آن نام سرخیو آگوئرو و لیونل مسی هم دیده می شود.

فهرست آرژانتین برای دیدار با برزیل و کلمبیا

به گزارش "ورزش سه"، آگوئرو در 5 دیدار آرژانتین در مقدماتی جام جهانی موفق به گلزنی نشد  در دیدار قبلی مقابل پاراگوئه هم یک ضربه پنالتی از دست داد؛ ضمن اینکه بعد از نیمکت نشینی اش در دیدار مقابل بارسلونا، جایگاهش در منچسترسیتی هم با تهدید روبرو شده است.

 

با این وجود، بائوسا او را برای دو دیدار پیش رو به تیمش دعوت کرد تا در کنار لیونل مسی که با پشت سر گذاشتن مصدومیت، بار دیگر شرایط بازی کردن را پیدا کرده، به میدان برود.

 

ضمن اینکه مارکوس آکونا از راسینگ کلاب و خولیو بوفارینی از سائوپائولو هم برای اولین بار به اردوی آلبی سلسته دعوت شدند.

 

اریک لاملا، ماتیاس کرانیویتر و مارکوس روخو جزو سرشناس ترین غایبان فهرست تازه بائوسا هستند. آرژانتین روز 11 نووامبر میهمان برزیل خواهد بود و 5 روز بعد از کلمبیا پذیرایی می کند.

 

1151732

 

فهرست کامل آرژانتین:

 

دروازه بان ها: سرخیو رومرو، ناهول گوسمان، ژرونیمو رویی

 

مدافعان: مارتین دمیکلیس، ماتئو موساچیو، نیکلاس اوتامندی، رامیرو فونس موری، گابریل مرکادو، فاکوندو رانکولیا، امانوئل ماس، پابلو سابالتا

 

هافبک ها: خاویر ماسچرانو، گیدو پیزارو، لوکاس بیلیا، اور بانگا، انزو پرس، نیکلاس گایتان، آنخل دی ماریا، خولیو بوفارینی، مارکوس آکونا

 

مهاجمان: آنخل کوره آ، لیونل مسی، پائولو دیبالا، گونسالو ایگواین، سرخیو آگوئرو، لوکاس پراتو

دیدگاه‌ها