کد خبر : 1366769 | 01 آبان 1395 ساعت 09:49 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

ناصری: گوش به فرمان کاظمی هستم

دیدار سیاه‌جامگان و سپاهان با نتیجه 2 ـ 1 به پایان رسید و گفته شد در پایان این مسابقه فرهاد کاظمی و محمد ناصری با یکدیگر درگیری لفظی داشتند که این موضوع از سوی گلر این تیم مشهدی تکذیب شد.

ناصری: گوش به فرمان کاظمی هستم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ناصری درباره نتیجه بازی با سپاهان گفت: دیدار پر حاشیه‌ای مقابل حریف اصفهانی داشتیم. با وجود صحبت‌هایی که درباره این تیم گفته می‌شد اما توانستند از سد ما گذر کنند. من نمی‌گویم روی گل‌هایی که خوردم مقصر نبوده‌ام اما همه این را می‌دانند که فوتبال یک ورزش گروهی است و هر اتفاقی در زمین رقم بخورد به کل تیم مربوط است چه گل زدن و چه گل خوردن؛ پس این صحبت‌ها به هیچ عنوان درباره بازیکنان سیاه‌جامگان درست نیست.


او درباره خبری که رسانه‌ها درباره درگیری لفظی‌اش با فرهاد کاظمی منتشر کردند گفت: به هیچ عنوان اینطور که نوشته شده است نیست و نبوده. آقای کاظمی به دلیل نتیجه‌ای که کسب کردیم و همچنین عملکردم با صدای بلند به من گفتند بروم سمت رختکن و من هم پذیرفتم و هیچ اتفاق دیگری بین من و ایشان رخ نداد. آقای کاظمی سرمربی تیم هستند و من گوش به فرمان صحبت‌های او.


گلر سیاه‌جامگان در ادامه درباره اعترض‌های سایر بازیکنان به دریافتی‌هایشان گفت: وضعیت مالی سیاه‌جامگان خیلی خراب است، من حتی یک هزارتومانی هم دریافتی نداشتم. با وجود آنکه پیش از بازی با استقلال مدیران این تیم مشهدی به ما قول شارژ مالی داده بودند و به وعده‌شان عمل نکردند. همانطور که می‌دانید این موضوع در روند بازی‌هایمان تاثیرگذار است و آقای کاظمی هم تنها دلیلش برآورده نکردن نیاز بازیکنان و آرامش در تیم بود که متاسفانه با کنار کشیدن خودشان از گود باعث شدند که آقافرهاد به نوعی استعفا دهد. امیدوارم شرایط مالی را برای تیم مهیا کنند و تیم به شرایط خوب خود بازگردد تا بتواند نتایج مثبت را در ادامه مسابقات لیگ‌برتر به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها