کد خبر : 1366860 | 01 آبان 1395 ساعت 14:56 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی در حق من پدری کرد

عبدی: فوتبال آنقدرها هم کثیف نیست

بهادر عبدی هافبک تیم پیکان می گوید که به خاطر خوشحالی روح پدر و مادرم و درخواست خواهرم تمام تلاشم را برای بازگشت به فوتبال خواهم کرد.

عبدی: فوتبال آنقدرها هم کثیف نیست

بهادر عبدی که چهلمین روز درگذشت پدر و مادر خود را پشت سر می گذارد، در مورد شرایط این روزهای خود به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت: شرایط خوبی ندارم. هر روز با این امید از خوب بیدار می شوم که خدا به من صبر بدهد و فقط از این خوشحالم که می دانم پدر و مادرم جای خوبی هستند. در این مدت تیم ها و بازیکنان مختلف در کنار من بوده اند و به من دلداری داده اند. این دردی است که امیدوارم سر هیچ کسی حتی دشمن درجه یک آدم هم نیاید.

 

او ادامه می دهد: نمی شود این درد را توضیح داد. باید جای من باشید تا بفهمید؛ ولی امیدوارم هیچ کس دچار این حادثه نشود.


عبدی در مورد مراسمی که در چهلمین روز درگذشت پدر و مادرش برگزار شده بود، ادامه داد: امروز چهلم پدر و مادرم بود. بازیکنان پرسپولیس و پیکان در مراسم حضور داشتند. موقعی که دوستان و هم بازی های خودم را می بینم آرام هستم و می فهمم که راه درست را رفته ام. پدر و مادرم انسان های موفقی بوده اند که این آدم ها اکنون در کنار من هستند؛ خوشحالم که این اطرافیان را دارم. خوشحالم از اینکه آنطور که خیلی ها می گویند فوتبال ما آنقدرها هم کثیف نیست؛ خیلی از کسانی که با آن ها در این مدت مشکل داشتم در کنار من بودند. حالا فهمیدم که فوتبال که هیچ، حتی زندگی هم بی ارزش است.


هافبک تیم پیکان در مورد شرایط فوتبالی خود در این روزهای سخت افزود: در تمرینات شرکت می کنم. آقای جلالی و شیری با من صحبت کردند و به من افتخار دادند تا شاگردشان باشم. شرایط ایده آلی ندارم ولی با این حال در بازی دیروز 10 دقیقه آخر به میدان رفتم و در اردوها و تمرینات هم شرکت دارم و از این بابت از آقای جلالی ممنونم.


وی ادامه می دهد: آقای جلالی برای اینکه من را به فوتبال و زندگی برگرداند خیلی زحمت کشیده و از ایشان تشکر می کنم. آقای جلالی در حق من مربیگری نکرد و در واقع پدری کرد.


بهادر عبدی که بازگشتش به فوتبال را به خاطر خانواده اش می داند، در این خصوص گفت: پدرم خیلی فوتبال دوست داشت و به خاطر او بود که فوتبالی شدم. بعد از رفتن او دیگر انگیزه ای ندارم و کسی نیست که تشویقم کند. ولی به خاطر خواهرم و شادی روح پدر و مادرم تمام تلاشم را برای بازگشت به فوتبال خواهم کرد.

دیدگاه‌ها