کد خبر : 1367142 | 02 آبان 1395 ساعت 17:31 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

ناصحی: دودستگی در پدیده شایعه است

رضا ناصحی بیان کرد: هیچگونه درگیری در تمرینات این تیم صورت نگرفته است و به هیچ عنوان دو دستگی در بازیکنان ایجاد نشده است.

ناصحی: دودستگی در پدیده شایعه است

به گزارش "ورزش سه"، رضا ناصحی کاپیتان تیم پدیده مشهد، در گفتگو با خبرنگار این سایت وضعیت این روزهای تیم‌شان را تشریح کرد.


-آقای ناصحی پدیده با 8 امتیاز در قعر جدول قرار دارد، وضعیت تیم بحرانی بنظر می‌رسد


وضعیت بحرانی را قبول ندارم چون به هرحال این جدول واقعی نیست و قطعا تغییرات زیادی انجام خواهد گرفت ولی خب ما تیم را ابتدا فصل برای کسب سهمیه آسیایی بستیم، پس قبول می کنیم که تا امروز نتیجه نگرفتیم.

 

-علت نتایج ضعیف چه بوده؟


عوامل دیگری غیر از  بازیکنان و کادرفنی نقش اساسی در نتایج تیم داشتند. شما شرایط تیم پدیده قبل از تعطیلات لیگ را بررسی کنیم، ما در بهترین شرایط به تعطیلات می‌رفتیم. از طرف دیگر مصدومیت‌های بازیکنان‌مان هم واقعا اذیت کننده بود ولی من بعد از 14، 15 سال بازی در لیگ برتر فوتبال، هیچ سالی به اندازه امسال به شرایط تیم امیدوار نیستم.شک نکنید که شرایط تیم درست خواهد شد. ما مشکلی از لحاظ مدیریت، کادرفنی و بازیکنان نداریم.

 

-شایعاتی پیرامون درگیری بازیکنان مشهدی و غیر مشهدی تیم پدیده به گوش می‌رسد


نه واقعا اینطور نیست. تنها شهری که اصلا این بحث ها نیست، شهر مشهده. این موضوع را از همه بازیکنان غیر بومی که در این شهر بازی کردند هم می توانید بپرسید. خرسدنیا و کمندانی از بازیکنان با اخلاق تیم هستند، اصلا نمی دانم چگونه نام این دو بازیکن مطرح شده است. بچه ها واقعا با هم رفیق هستند، خود من به عنوان بزرگتر به هیچ عنوان اجازه نمی دهم چنین اتفاقاتی صورت بگیرد.

 

1092802

 

-با توجه به تعطیلات پیش روی لیگ، احتمال تغییر و تحولات در تیم را چگونه می‌بینید؟


در جایگاهی نیستم که تصمیم بگیرم ولی خب ما مشکل کادرفنی نداریم. تیم پدیده برای تغییر اوضاع به دو پیروزی نیاز دارد تا جایگاه‌ اش را بدست بیاورد. شما بازی مقابل پیکان ما را تماشا کنید، خود آقای جلالی بعد بازی گفتند که ما مقابل یک تیم بدون اشتباه بازی کردیم.حرف زدن از تغییرات هنوز خیلی زود است.

 

-پیش‌بینی خودتان از جایگاه پدیده در انتها فصل؟


ما از همان ابتدا برای کسب سهمیه آسیایی کار را شروع کردیم. سال‌های قبل هم نمونه داشتیم که تیمی از انتها جدول بالا آمده و کارهای بزرگی انجام داده است. تیم ما هم امیدوار است که این اتفاق برایش تکرار شود.

دیدگاه‌ها