کد خبر : 1367145 | 02 آبان 1395 ساعت 17:30 | 17.8K بازدید | 1 دیدگاه

در نشست سالیانه اعضای باشگاه

پرز: رونالدو سمبل رئال مادرید است

ساعاتی پیش نشست خبری سالانه اعضای باشگاه رئال مادرید برگزار شد و فلورنتینو پرز، رئیس این باشگاه به سخنرانی برای اعضا پرداخت.

پرز: رونالدو سمبل رئال مادرید است

به گزارش "ورزش سه"، این نشست یکی از پرتنش ترین نشست های سالیان اخیر بود و اعضای باشگاه، سوالات انتقادی زیادی را مطرح کردند.

 

پرز در مورد مسائل مختلفی در این سخنرانی به صحبت پرداخت و گفت:

 

 

1152117

 

 

اتحاد

 قدرت ما در اتحاد ماست. موتوری که اجازه رشد و لذت را از این ثبات ارگانیک به ما می‌‌دهد. باشگاه در مهمترین دوران تاریخ خود است. رئال مادرید هم در ورزش، هم در اقتصاد و هم در جامعه رهبری بزرگ است. همه می‌‌دانند قهرمانی اروپا چه معنی دارد. می‌‌دانیم چقدر دشوار است آن را ببریم. این بازیکنان استعداد خود را نشان دادند که اکثرا الگو تعهد، سختکوشی و مسئولیت پذیری بودند. آنها می‌‌دانند که نمی‌‌شود این لباس را پوشید و تسلیم شد.

 

مجموعه بازیکنان

 یکی‌ از کامل‌ترین‌ها است و همین الان هم در قلب مادریسیمو هستند. مثل همیشه بازیکنانی که ما را قوی تر از این می‌‌کنند را به خدمت گرفتیم. آلوارو موراتا پس از اثبات خودش در اروپا و باشگاه بزرگی‌ مانند یوونتوس به اینجا بازگشته است و نشان داده است که استعداد و توانایی‌ حضور در رئال مادرید را دارد.

 کوئنترائو پس از بازی در تیم مهمی‌ مثل موناکو بازگشته است و مارکو آسنسیو که ۲ سال قبل به اینجا آمد، اول به مایورکا و بعد به اسپانیول قرض داده شد و همین الان هم به ما لذت فراوانی‌ هدیه داده است. او در حال تبدیل شدن به یکی‌ از ستاره‌های آینده اسپانیا است.  

 ماریانو به تیم اصلی‌ پیوست. بازیکنی که بیشترین گل را در یک فصل در تاریخ کاستیا به ثمر رساند.  

 

 

1133227

 

 

اوندسیما

 رویای همه مادریدیستا‌ها اینجا است. اوندسیما اینجا است. این یکی‌ از سمبل‌های ابدی است که رئال مادرید را شکل داده است. ۱۱ قهرمانی اروپا که ما را در مسیر بهترین باشگاه قرن قرار داده است. و ما با هم آن را در میلان بردیم. تیمی که احساسی‌ مشترک داشت. از سن سیرو افسانه‌ای تا تمام نقاط زمین که یک مادریدیستا حضور دارد.

  یک بار دیگر با احساس خود و حمایت شما ثابت کردیم که هیچ چیز غیر ممکن نیست و آرم باشگاه چیزی است که باعث می‌‌شود تا آخرین لحظه نا امید نشویم. و دو جام اروپایی که در ۳ سال به دست آوردیم، مقابل تیم فوق العاده اتلتیکو مادرید بوده است. دوباره یک فینال اسپانیایی، دوباره یک فینال مادریدی، جایی‌ که هواداران ما الگو رفتار، احترام متقابل و عظمت شدند. این عناوینی که امروز در اینجا است، این ۵ قهرمانی اروپا، چیزی است که رئال مادرید را بزرگترین و با ارزش‌ترین ارگان ورزشی می‌‌کند.  

 

کریستیانو رونالدو

 او یکی‌ از بزرگترین اسطوره‌های باشگاه رئال مادرید و یکی‌ از بهترین‌های تاریخ فوتبال است. دوباره آقای گل چمپیونزلیگ با ۱۶ گل شد آن هم پس از بردن کفش طلا برای چهارمین بار که او را تبدیل به اولین بازیکنی کرد که ۴ کفش طلا دارد. او بهترین بازیکن اروپا به انتخاب یوفا شد. او از هر نظر  سمبل باشگاه محسوب می شود و یکی از افسانه ها.
     
همچنین، کریستیانو بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید است با رکوردی که به سختی شکسته خواهد شد. کریستیانو رونالدو ۳۶۹ گل زده است که او را اسطوره رئال مادرید و فوتبال می‌‌کند. فصل فوق العاده‌ای برای او بوده است. قهرمان اروپا به همراه رئال مادرید و پرتغال. همه مادریدیستا‌ها خوشحالند که کریستیانو و په په این عنوان قاره‌ای را بردند.  

 

 

1127594

 

 

زیدان

  قهرمان اروپا به عنوان بازیکن، قهرمان اروپا به عنوان دستیار مربی‌ و قهرمان اروپا به عنوان سرمربی. بگذارید به شما بگویم که هم خرید زیدان و هم سرمربی شدن او برای من یکی‌ از رضایت بخش‌ترین دوران ریاستم است. به عنوان بازیکن، خرید وی یک تغییر بزرگ در آینده باشگاه بود. می‌‌توانم بگویم که خرید وی به عنوان بازیکن برای رئال مادرید در قرن ۲۱ ضروری بود. رهبری که همه هواداران رئال مادرید او را ستایش می‌‌کنند. به عنوان مربی‌ هم، او جزئی از تاریخ بزرگ ماست. دانش او در مورد فوتبال و رئال مادرید، مدیریتش، حرفه‌ای بودنش و تواضعش همگی‌ برای این موفقیت ضروری بوده است. موفقیت از کار زیاد می‌‌آید و اتحاد در یک ترکیب فوق العاده.  

 

چالش‌های آتی

 این تیم، همین الان هم لذت اول فصل را به ما داده است. ما با تیمی فوق العاده مانند سویا بازی کردیم که قهرمان سوپر کاپ اروپا شدیم. در یک ماه و نیم آینده تورنمنت بزرگی‌ به اسم جام باشگاه‌های جهان در ژاپن خواهیم داشت. می‌‌دانیم رئال مادرید چه معنایی دارد. ما همیشه می‌‌خواهیم بهتر شویم. همیشه بیشتر می‌‌خواهیم. با این حال باید از حال خود با خبر باشیم و بدانیم که چه چیز‌های با هم کسب کردیم.  

 

اعضای باشگاه

    اعضا برای ما حیاتی هستند چون آنها مالک اصلی‌ این باشگاه هستند و آنها هستند که باید مطمئن شوند که تصمیمات طبق سنت‌های باشگاه گرفته می‌‌شود. آنها باید مطمئن شوند که این سنت، نسل به نسل به بقیه منتقل خواهد شد.

    ما همان تصمیم سال ۲۰۱۱ را ادامه می‌‌دهیم. به عنوان رئیس آماده کمک به قبول اعضای جدید هستم. پس فرزندان و نوه‌های اعضای باشگاه هم اگر بخواهند می‌‌توانند عضو باشگاه باشند.  

 

 

1152119

 

 

قدرت اقتصادی

 رئال مادرید در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری در تاریخ خود ثبات دارد. رئال پر درآمد‌ترین باشگاه دنیا در ۱۱ سال اخیر است و فوربس ما را باز هم ارزشمند‌ترین باشگاه فوتبال نامیده است. اقتصاد ما وابسته به استقلال ماست و این چیزی است که اجازه می‌‌دهد ما آنچنان رقابتی باشیم که به سختی بشود با آن رقابت کرد. این باشگاه مکانی برای سرمایه گذاری گروه‌های بزرگی‌ از چین، روسیه، سنگاپور، امارات و قطر شده است.
      
 قابل ذکر است که ارزش خالص باشگاه به ۴۴۲ میلیون یورو رسیده است( ارزش باشگاه پس از کم کردن تمام بدهی ها- مترجم). این عدد ۱۵ برابر آن چیزی است که در سال ۲۰۰۰ بود. و این میراثی است که به رئال مادرید ثبات داده است و به نسل جدید اعضا کمک خواهد کرد.

 

 

1152118



 

نوسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

 البته ما پیشرفت سانتیاگو برنابئو را هم می‌‌خواهیم. می‌‌خواهیم سانتیاگو برنابئو تبدیل به پیشگامی در مهندسی‌ شود. پس دنبال یکی‌ از جالب‌ترین چالش‌ها هستیم. تبدیل سانتیاگو برنابئو به بهترین استادیوم دنیا. مدرن ترین، امن‌ترین و راحت‌ترین برای اعضای باشگاه. ورزشگاهی که در بهترین لحظات تاریخ ما حضور دارد.  

برنابئو نمای خارجی‌ خاصی‌ خواهد داشت که با پوسته‌ای از فلز کار خواهد شد که در مهندسی‌ پیشگام خواهد بود. چیزی که به هواداران روی سکو‌ها کمک خواهد کرد. به خاطر سیستم حفظ انرژی جدید ورزشگاه، سانتیاگو برنابئو موثر تر از همیشه خواهد بود. سانتیاگو برنابئو، خانه اصلی‌ احساسات ماست. به همین خاطر می‌‌خواهیم که برای آن سنگ تمام بگذاریم تا در ابدیت بمانیم. و ما ابدیت را باز هم فتح خواهیم کرد و آن را بهترین ورزشگاه دنیا می‌‌کنیم.  

 

رسانه‌ رئال مادرید

    باز هم در صدر هستیم. اولین باشگاه اسپانیایی که تلویزیون ملی‌ خودش را دارد که در دو کیفت DTT و HD برنامه پخش می‌‌کند. اولین تلویزیونی که گواهینامه رسمی‌ برای اعضایش دارد. تلویزیونی که هر ماه برنامه‌های بهتری پخش می‌‌کند. می‌‌خواهیم شبکه‌ای برای تمام سنین باشد.
      
 وبسایت رئال مادرید هم طراحی جدیدی دارد که مرجع خوبی‌ برای رئال مادرید است. ماه می گذشته ما رکورد مخاطب متوسط را شکستیم و ۶ میلیون بازدید متوسط ماهیانه داشتیم. جایی‌ که ما اوندسیما را جشن گرفتیم. همچنین رکورد پر بازدید‌ترین روز سایت را هم پشت سر گذشتیم با ۱.۶ میلیون بازدید.  

 

دیدگاه‌ها