کد خبر : 1367162 | 02 آبان 1395 ساعت 17:25 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

آتالانتا 2-1 اینتر

شکست تلخ اینتر در زمین آتالانتا

دیدار تیم های آتالانتا و اینتر لحظاتی پیش با نتیجه 2-1 به سود آتالانتا خاتمه یافت تا روزهای تاریک اینتر همچنان تداوم داشته باشد.

شکست تلخ اینتر در زمین آتالانتا

 

 

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که فصل را خوب شروع نکرده و با 11 امتیاز در رده یازدهم قرار داشت، به خانه آتالانتا رفته بود تا برابر این حریف برگامویی به سه امتیاز بازی دست یابد. آتالانتا نیز در رده چهاردهم قرار داشت و با حمایت هوادارانش هدفش حداکثر کسب یک امتیاز بود.

 

 

1152146

 

 

نیمه اول این بازی سرد و بی روح بود و به جز گل آتالانتا و یکی دو موقعیت نه چندان جدی، شاهد صحنه های جذاب نبودیم.

 

بازی به دقیقه 10 رسیده بود که آتالانتا روی یک ضربه کرنر به گل دست یافت. سانتر ارسالی فرولر در تیر یک به کورتیچ رسید و ضربه سر او را مازیلو در تیر دوم به گل تبدیل کرد تا اینتر خیلی زود از حریف خود عقب بیفتد.

سه دقیقه بعد کونتی روی یک ضربه سر حتی می توانست کار را 2-0 کند اما ضربه او به بیرون رفت. در ادامه تلاش اینتر برای زدن گل تساوی به جایی ختم نشد و بازی در نیمه اول با یک گل به سود آتالانتا به اتمام رسید.

 

 

1152147

 

 

اینتر نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و 5 دقیقه بعد به گل رسید. ضربه آزاد پشت محوطه جریمه را بروزوویچ برای ادر کاشت و شوت سهمگین این مهاجم ارزشمند به طاق دروازه آتالانتا چسبید تا همه چیز برابر شود.

 

 

1152151

 

 

چند دقیقه بعد میزبان روی یک ضربه کرنر توسط کنکو می توانست به گل برسد اما هندانوویچ توپ را مشت کرد و اجازه نداد دروازه اینتر باز شود.

 

دقیقه 79 اینتر با شوت پریشیچ می توانست پیش بیفتد اما بریشا، گلر آتالانتا در مهار این توپ مشکلی نداشت. بازی با برتری محسوس اینتر دنبال می شد که آتالانتا دقیقه 88  به پنالتی دست یافت و با ضربه دقیق پینیا به گل دوم خود نیز رسید. این ششمین گل پینیا در ده بازی برابر اینتر بود. در نهایت این بازی با برتری 2-1 آتالانتا خاتمه یافت.

 

دیدگاه‌ها