کد خبر : 1367270 | 03 آبان 1395 ساعت 10:56 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

باتیستا: نمی‌گذارم ادینیو گل بزند

دربی تبریز مثل کورینتیانس - پالمیراس است

هافبک برزیلی تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد تیمش برای بردن در دربی تبریز کار سختی پیش رو دارد.

دربی تبریز مثل کورینتیانس - پالمیراس است

مگنو باتیستا در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش قبل از دربی تبریز، بازی با تراکتورسازی، تقابل با ادینیو و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


موقعیت هایمان هدر رفت
شرایط تیم ما خوب است. بازی هایی که مقابل پدیده و صبا انجام دادیم، خیلی خوب بود. در بازی اخیر با صبای قم می توانستیم برنده باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و ناکام ماندیم. با این حال تیم ما خیلی خوب بازی می کند و همین روند را تا پایان ادامه می دهیم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.


کارمان سخت است
دربی تبریز، بازی خیلی سختی است. تراکتورسازی تیم قدرتمندی است که برای قهرمانی تلاش می کند. این بازی یک دربی است و حساسیت های زیادی هم دارد اما برای بردن به زمین می رویم. کارمان خیلی دشوار است ولی نهایت تلاشمان را انجام می دهیم تا با 3 امتیاز از زمین خارج شویم.


دربی تبریز، مثل کورینتیانس و پالمیراس است
بازی های دربی در همه جای دنیا اهمیت دارد. در برزیل دربی کورینتیانس و پالمیراس خیلی اهمیت دارد و بسیار حساس تلقی می شود. آن بازی با دربی تبریز شباهت زیادی دارد و برای هواداران بسیار مهم است که تیمشان برنده باشد. با این حال امیدوارم این مسابقه به سود ما تمام شود.


نمی گذارم ادینیو گل بزند
به اینکه چگونه مقابل ادینیو قرار بگیرم، فکر نکرده بودم. ادینیو دوست خوب من است و ما معمولا اکثر اوقات را با هم می گذرانیم. با این حال در جریان بازی محکم هستم و اجازه نمی دهم او در این مسابقه گلزنی کند. تلاش می‌کنم جزو بهترین بازیکنان زمین باشم.


سازمان لیگ درباره‌ام اشتباه کرد
فکر می کنم سازمان لیگ درباره من اشتباه کرده بود. به من گفته بودند که سایت سازمان لیگ 3 اخطار برایم ثبت کرده، در صورتی که اینطور نیست. من دواخطاره ام و می توانم در بازی با تراکتورسازی حضور پیدا کنم.

دیدگاه‌ها