کد خبر : 1367544 | 04 آبان 1395 ساعت 12:37 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم داور اشتباهش را پذیرفت؛

مرزبان: پژمان نوری اصلا حرفی از پول نزد!

علیرضا مرزبان، سرمربی تیم خونه به خونه، می گوید که مهم تر از سه امتیاز دیدار برابر نساجی مازندران، این است که این تیم در مسیر درستی قرار گرفته است.

مرزبان: پژمان نوری اصلا حرفی از پول نزد!

علیرضا مرزبان روز جمعه موفق شد در دربی مازندران صاحب یک برد ارزشمند در قائمشهر شود. او در این مورد و مسائل پیرامون این دیدار با خبرنگار "ورزش‌سه" گفتگو کرد.


بازیکنان تیم هدفمند شده اند


هفته ها است که روی خط موفقیت حر کت می کنیم و حس خوبی بین بچه ها و مردم استان وجود دارد. این مسئله حس بازیکنان را به هدفمندی در زندگی تغییر داده و در این بازی با تمام وجود تلاش کردند؛ بعضی بازیکنان مصدوم بودند؛ برخی از آن ها مریض بودند، ولی با تمام وجود بازی کردند. خوشحالم از اینکه بدون هیچ مشکل و درگیری بازی به پایان رسید.


بازیکنان با تجربه و تاثیرگذاری داریم


بازیکنان فوق العاده با تجربه ای در تیم داریم مثل مازیار زارع، پژمان نوری، محمد غلامی، جلال رافخایی، امیرحسین فشنگ چی، مهدی خیری، حنیف عمران زاده، عباس محمد رضایی، میثم نقی زاده، حمید کاظمی و ... . به غیر از دفاع راست ما همه بازیکنان با تجربه بودند. در این بازی با 3 مهاجم بازی می کردیم که هر سه، بازیکنان با تجربه ای بودند.


باید سه امتیاز را می گرفتیم


وضعیت جدول طوری بود که باید سه امتیاز را می گرفتیم. مساوی هایی که در یک برهه زمانی داشتیم و امتیاز هایی که در مقابل تیم های بوشهر، اراک، بادران و سپیدرود از دست دادیم، باعث شد تا تنها 2 امتیاز از 4 بازی خود بگیریم. با بازیکنان در این مورد صحبت کردیم که باید از این فرصت استفاده کنند و خوشحالم از اینکه حس خوبی میان بازیکنان وجود دارد و شخصیت بزرگی از خود نشان داده اند.


مهم‌تر از سه امتیاز احترام متقابل بود


با این شکست از ارزش های حریف چیزی کم نمی شود و چیزی که مهم است احترامی بود که بازیکنان به هم گذاشتند و بیشتر از سه امتیاز این بود که بازی با احترام متقابل برگزار شد و تیم ما توانست روند خوب خود را حفظ کند.


پژمان شخصیت بزرگی دارد


وقتی با پژمان نوری تماس گرفتم، تازه مشخص شده بود که قصد جدایی از ملوان را دارد و در این تیم نمی ماند. با پژمان نوری پیش تر از این هم در پرسپولیس سال 86 سابقه همکاری داشتم. صحبت هایی که با او داشتم در مورد مسائل مختلف بود و بعد از اینکه بحث مالی پیش آمد، گفت که من به هیچ عنوان راجع به مسائل مالی صحبت نمی کنم. اصلا یک کلمه هم صحبت نکرد. این بازیکنان ارزش زیادی دارند و من معتقدم شخصیت این بازیکنان به درد مربیگری می خورد. با خود او هم راجع به این موضوع صحبت کردم که دوره های مربیگری را پشت سر بگذارد و خودش هم این موضوع را دوست دارد و امروز هم در تیم ما یکی از بهترین بازیکنان است.


مهم این است که در مسیر درستی قرار داریم


ممکن است دوباره صدر جابه جا شود؛ ولی مهم این است که مسیر درست باشد. برای صعود به لیگ برتر احتیاج به آرامش بزرگی در تیم است. این مسائل خیلی مهم است و هر تیمی که با کلاس تر، بازیکنان قوی تر و کارد مدیریتی قوی تری داشته باشد، آن تیم می تواند بالا بیاید.


خوشحالم که داور اشتباهش را پذیرفت


خیلی خوشحالم که داور بازی به من بلافاصله بعد از صحنه ای که معترض بودم گفت که اشتباه کرده و در این مواقع دیگر چیزی نمی توان گفت و مشخص می شود که داور با رافت کار می کند. برخلاف یکی از داوران که هم با من و هم با آقای قلعه‌نویی در چند هفته اخیر مشکل داشته است.

دیدگاه‌ها