کد خبر : 1367550 | 04 آبان 1395 ساعت 12:58 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت مبهم دیدار سیاه جامگان - نفت تهران

دو تیم سیاه‌جامگان و نفت تهران در شرایطی باید روبه روی هم صف آرایی کنند که هر دو تیم در وضعیت مبهمی به سر می برند.

سرنوشت مبهم دیدار سیاه جامگان - نفت تهران

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از دیدارهای هفته دهم مسابقات لیگ برتر به دیدار دو تیم سیاه‌جامگان و نفت تهران اختصاص دارد که این دیدار طبق برنامه باید به میزبانی سیاه‌جامگانی ها برگزار شود؛ اما با توجه به وضعیت مالی این دو تیم چگونگی برگزاری این دیدار در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.


فرهاد کاظمی، سرمربی تیم سیاه‌جامگان، پس از شکست مقابل سپاهان و ادامه مشکلات مالی از ادامه کار در  این تیم انصراف داد و خیلی زود دامنه این تحریم و انصراف به بازیکنان سیاه‌جامگان هم رسید. در چند روز گذشته تمرینات این تیم توسط بازیکنان تحریم شده و هنوز سرمربی بعدی آن ها مشخص نشده است. امروز مالکان باشگاه سیاه‌جامگان خداداد عزیزی را به عنوان مدیر فنی این تیم برگزیدند؛ اما هنوز خبری از پرداختی به بازیکنان وجود ندارد و باید ببینیم با حضور خداداد عزیزی چه تغییراتی در این تیم ایجاد می شود.


در سوی مقابل تیم نفت تهران قرار دارد که در این فصل علیرغم تمام مشکلات مالی، نتایج درخشانی کسب کرده و در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد. بدهی تیم نفت تهران به برخی بازیکنان جدا شده از این تیم مثل علیرضا بیرانوند، گلر پرسپولیس و تیم ملی؛ همچنین عدم پرداختی به بازیکنان فصل جاری، باعث شد تا بازیکنان این تیم هم مانند سیاه‌جامگان، حضور در تمرینات را تحریم کنند.


نکته تشابه نفت تهران و سیاه جامگان هماهنگی بازیکنان با سرمربی تیم است تا نشان دهد مشکل مالی این دو تیم تنها منحصر به دریافتی بازیکنان نیست.


این دو تیم باید روز جمعه از ساعت 15:00 در مشهد به مصاف هم بروند. باید ببینیم با شرایط پیش آمده، چه سرنوشتی در انتظار این دیدار خواهد بود.

دیدگاه‌ها