کد خبر : 1367911 | 05 آبان 1395 ساعت 23:22 | 69K بازدید | 0 دیدگاه

با تک گل خوان ماتا

یونایتد 1-0 سیتی: انتقام خفیف!

منچستریونایتد با پیروزی 1-0 مقابل منچسترسیتی، به مرحله بعد رقابت های جام اتحادیه انگلیس راه پیدا کرد.

یونایتد 1-0 سیتی: انتقام خفیف!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو که در لیگ برتر مقابل سیتی 2-1 شکست خورده بودند، در این دیدار نمایش بهتری داشتند و با تک گل خوان ماتا توانستند رقیب همشهری را از پیش رو بدارند.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقیقه دوم توسط ایهیناچو به گل برسد اما ضربه سر او راهی به چهارچوب دروازه منچستریونایتد پیدا نکرد.

 

برتری سیتی در مالکیت توپ ادامه داشت اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در مقابل بازیکنان یونایتد هر بار که صاحب توپ می شدند، خیلی زود آن را از دست می دادند.

 

در دقایق میانی نیمه اول از ضرباهنگ بازی کاسته شد اما در دقایق پایانی، بار دیگر، یونایتد می توانست روی یک حرکت هماهنگ به گل برسد اما ضربه زلاتان از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1152863

 

دو دقیقه بعد، همکاری زلاتان و راشفورد، می توانست اولین گل بازی را رقم زند اما حضور به موقع مافئو، دروازه سیتی را نجات داد.

 

در دقیقه 43، روی یک ضدحمله، نولیتو برای ایهیناچو موقعیت بسیار خوبی ایجاد کرد اما هرره را با یک تکل به موقع، مانع از باز شدن دروازه یونایتد شد. به این ترتیب، نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

 

منچستریونایتد نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48 می توانست به گل برتری رسید اما ضربه پوگبا را کابایرو به هر ترتیب ممکن دفع کرد.

 

اما حملات یونایتد سرانجام در دقیقه 54 به ثمر نشست و خوان ماتا شیاطین سرخ را پیش انداخت. روی حرکت خوب زلاتان و دخالت هرره را، توپ به ماتا رسید و او هم با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

 

1152875

 

 

بعد از این گل سیتی بازی را در دست گرفت اما این منچستریونایتد بود که می توانست در دقیقه 64 به گل دوم برسد اما زلاتان نتوانست از پاس خوب راشفورد استفاده کند.

 

در دقایق پایانی آبی ها تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند اما نمایش خوب بازیکنان یونایتد، موقعیت چندانی در اختیار آنها نگذاشت و بازی با همان یک گل به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها