کد خبر : 1367997 | 06 آبان 1395 ساعت 12:14 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالی سرمربی آلکمار از اتمام ناکامی ها

جهانبخش بدشانس در گلزنی (عکس)

آلکمار بعد از هفته ها ناکامی در لیگ هلند و یورولیگ بار دیگر طعم برد را چشید و به سختی توانست حریف دسته دومی خود را در جام حذفی از پیش رو بردارد.

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که علیرضا جهانبخش یک بار دیگر در ترکیب اصلی آلکمار مقابل ایمن دسته دومی به میدان رفته بود تا کمک کند تیمش نوار شکست هایش را پاره کند و جواز صعود به مرحله بعد را به دست بیاورد این تیم به سختی و تنها با یک گل از سد حریف خود گذشت تا جزو تیم های صعود کننده لقب بگیرد.


جهانبخش در حضور 62 دقیقه ای خود در زمین جزو بدشانس ترین بازیکنان زمین بود چون بارها تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ضربات او جایی در چارچوب دروازه حریف پیدا نکرد. حتی سایت باشگاه آلکمار هم به بدشانسی مهاجم ایرانی اشاره کرد و نوشت ضربه استثنایی علیرضا باید در اوایل نیمه دوم به تور دروازه ایمن می چسبید اما با اختلاف اندک به اوت رفت تا تنها آه و حسرتش برای طرفداران حاضر در ورزشگاه افاس باقی بماند.


ون دن بروم سرمربی آلکمار در پایان بازی با گله از سوزاندن موقعیت های گلزنی بیشمار در طول بازی خوشحالی خود را از برد تیم و پایان دادن به نوار شکست های و ناکامی های اخیر نشان داد  و گفت:« این درست ما به سختی حریف مان را شکست دادیم اما همین برد برای ما کافی بود تا دوباره اعتماد به نفس مان را بازگردانیم. باید کمی بیشتر روی قدرت گلزنی مان کار کنیم و امیدوارم روزهای خوب ما از راه رسیده باشد».

 

1152941

 

1152942

 

1152943

 

1152944

دیدگاه‌ها