کد خبر : 1368323 | 07 آبان 1395 ساعت 16:18 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

خدا را شکر مصدومیتم جدی نیست

جابر انصاری: این گل به من نچسبید

مهاجم استقلال با گلی که به فولاد زد با 3 گل زده به همراه کاوه رضایی به عنوان بهترین گل زن آبی ها نام خود را مطرح کرد.

جابر انصاری: این گل به من نچسبید

با این حال جابر انصاری به ورزش سه گفت که آقای گلی برایش هیچ اهمیتی ندارد و چون استقلال پیروز نشد گل شب گذشته اصلا به او نچسبید.


می توانستیم برنده شویم


من فکر می کنم ما می توانستیم برنده بازی باشیم چون در دقایقی که از فولاد گل خوردیم موقعیتی به حریف مان نمی دادیم. البته فولاد در نیمه اول چند موقعیت خوب روی دروازه ایجاد کرد اما در دقایقی که گل خوردیم با یک بازی منطقی بازی را کنترل کرده بودیم. می توانستیم 3 امتیاز را بگیریم اما فکر می کنم در دقایقی اسیر تکنیک بالای ساسان انصاری شدیم و نتوانستیم نتایج  خوب مان را ادامه بدهیم.


خط حمله فولاد خطرناک است


خط حمله فولاد خیلی خطرناک است و در بازی با ما هم آنها نمایش بسیار خوبی داشتند. من فکر می کنم آنها تیم خوبی هستند که می توانند به رتبه های بالای جدول برسند. با این حال من بازهم فکر می کنم ما توانستیم برنده بازی بشویم و حیف که لیگ را با پیروزی به پایان نرساندیم. البته فکر می کنم ما در این بازی نشان دادیم که شرایط بسیار خوبی داریم.


حساسیت به تیم فولاد


این که من در 4 بازی 4 گل به فولاد زده ام ربطی به حساسیت به فولاد و اینطور مسائل ندارد. من در بازی هایی که با پیراهن استقلال برابر این تیم انجام داده ام موقعیت های خوبی نصیبم شده است که آنها را تبدیل به گل کرده ام. در هر بازی موقعیت به من رسید که نمی توانستم از آن به سادگی عبور کنم و همین موضوع باعث گلزنی من شد.


آقای گلی اهمیتی ندارد


از این که می توانم برای استقلال گل بزنم بسیار خوشحال هستم و فکر می کنم گلزنی باعث می شود فشار از روی بازیکنان دیگر کم شود. با این حال آقای گلی و این مسائل اصلا برایم مهم نیست. دوست دارم در هر بازی برای استقلال مفید باشم و بتوانم بهترین عملکردم را داشته باشم و انشاالله بتوانیم در پایان فصل هواداران تیم مان را خوشحال کنیم.

 


این گل به من نچسبید


گلی که به فولاد زدم چندان برایم شیرین نبود چون باعث پیروزی استقلال نشد. دوست داشتم با این گل ما به یک 3 امتیاز دیگر برسیم ولی متاسفانه در دقایق پایانی گل خوردیم و همه چیز به هم خورد. با این حال من فکر می کنم نتیجه مساوی در بازی خارج از خانه هم نتیجه بدی نبود.


مس را دست کم نمی گیریم


تمام هدف بازیکنان استقلال قهرمانی در جام حذفی است چرا که ما با 4 پیروزی می توانیم به آسیا برسیم. مس هم تیم ضعیفی نیست و امروز هم آقای منصوریان از ما خواست که با تمام توان به مصاف این تیم برویم. مطمئنا با تمام قوا به دیدار با مس می رویم و امیدوار هستیم با پیروزی در این بازی بتوانیم یک بازی دیگر در جام حذفی پیش برویم و آماده نبرد با تیم های قدرتمند بشویم.


 مصدومیتم جدی نیست


خدارا شکر مصدومیت من جدی نیست. در نیمه اول بازی روی یک ضربه به زانوی پایم فشار آمد و در دقایق پایانی نتوانستم به بازی ادامه بدهم. البته این ضربه چندان جدی نیست و می توانم در بازی با مس کرمان به میدان بروم. شانس آوردم و الان هم واقعا خوشحالم که می توانم برای استقلال بازی کنم.

دیدگاه‌ها