کد خبر : 1368369 | 07 آبان 1395 ساعت 22:35 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: مخیتاریان هنوز با تیم هماهنگ نیست

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد تایید کرد که مصدومیت هنریک مخیتاریان، هافبک تیمش برطرف شده ولی او هنوز آماده بازی کردن نیست.

مورینیو: مخیتاریان هنوز با تیم هماهنگ نیست

به گزارش "ورزش سه"، مخیتاریان تنها 4 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده که آخرین بازی به دیدار مقابل سیتی در ماه سپتامبر بازمی‌گردد. هافبک ارمنی پس از آن دچار مصدومیت شد ولی با وجود رفع مصدومیت هنوز نتوانسته برای یونایتد به میدان برود.


مورینیو در این رابطه گفت:" مخیتاریان مصدوم نیست و در تمام تمرینات حضور دارد. بعضی بازیکنان خیلی سریع با تیم هماهنگ می‌شوند ولی بعضی دیگر باید بیشتر تلاش کنند. بعضی به زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز دارند. مخی هم برای تبدیل شدن به بازیکن درجه یکی که همه می‌شناسیم به کمی زمان نیاز دارد."

 

1147513

 


مورینیو سپس شرایط مخیتاریان را با ویلیان مقایسه کرد و گفت:" دوست ندارم راجع به بازیکنان دیگر تیم‌ها صحبت کنم ولی وقتی ویلیان تازه به چلسی آمده بود همین مشکل را داشت. او یک دوره را پشت سر گذاشت. وقتی دی ماریا از پرتغال به مادرید آمد هم به زمان نیاز داشت تا فوتبالش را با واقعیت جدید هماهنگ کند و این اتفاق هم رخ داد. البته ما ایمان داریم مخی زودتر از دیگران هماهنگ می‌شود و زود یا دیر دیگر مشکلی نخواهد داشت."

دیدگاه‌ها