کد خبر : 1368505 | 08 آبان 1395 ساعت 13:20 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: رونی یونایتد را ترک نخواهد کرد

ژوزه مورینیو، سرمربی یونایتد به حمایت از وین رونی پرداخت و مدعی شد که کاپیتان یونایتد به این زودی ها الدترافورد را ترک نخواهد کرد.

مورینیو: رونی یونایتد را ترک نخواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، شایعات زیادی درباره احتمال جدایی رونی در هفته های اخیر منتشر شده و روز گذشته نیز رونالد کومان، سرمربی اورتون به رونی پیشنهاد بازگشت به این باشگاه را داد. با این حال مورینیو مدعی شد که در آینده نزدیک رونی اجازه جدایی از یونایتد را نخواهد داشت.

 

1153296

 


او گفت:" شما (خبرنگاران) می‌توانید هر چه می‌خواهید درباره رونی بگویید و بنویسید ولی حقیقت نخواهد داشت. می‌دانم که او از آن دسته بازیکنانی است که در بالاترین سطح بازی می‌کند. نمی‌توانم از این نوع بازی‌های روانی ایجاد کنم و بگویم که چه اتفاقی در 32، 33 یا 34 سالگی رونی رخ خواهد داد. چیزی که می‌توانم بگویم این است که او بازیکن بسیار خوبی است که برای تیم ما اهمیت زیادی دارد. او هیچ‌جا نخواهد رفت. ما او را دوست داریم و او هم ما را دوست دارد. در آخرین بازی خوشحال نبود زیرا روی نیمکت نشسته بود ولی فکر می‌کنم وقتی که مصدوم باشد و نتواند روی نیمکت بنشیند، ناراحت تر خواهد بود. هیچ مشکلی وجود ندارد ولی شما باید روزنامه‌هایتان را بفروشید و برای همین دروغ می‌نویسید. رونی شنبه بازخواهد گشت."

دیدگاه‌ها