کد خبر : 1368586 | 08 آبان 1395 ساعت 15:52 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

ساندرلند 1-4 آرسنال

پیروزی پرگل آرسنال در زمین ساندرلند

دیدار تیم های ساندرلند و آرسنال لحظاتی پیش به لطف درخشش سانچس و ژیرو که هر کدام دو گل به ثمر رساندند، با نتیجه 4-1 به سود آرسنال خاتمه یافت تا توپچی ها موقتا صدرنشین لیگ برتر شوند.

پیروزی پرگل آرسنال در زمین ساندرلند

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال به عنوان تیم دوم جدول به میهمانی تیم انتهای جدول یعنی ساندرلند رفته بود. میزبان که با هدایت دیوید مویس تنها 2 امتیاز از 9 بازی قبلی اندوخته بود با هدف کسب حداقل امتیاز مقابل آرسنال قرار گرفت.

 

 

1153359

 

 

توپچی ها بازی را بسیار هجومی آغاز کردند و تا دقیقه 10 بازی می توانستند 2 گل به ساندرلند بزنند. ضربه سر چمبرلین و شوت اوزیل از درون محوطه جریمه با واکنش خوب گلر ساندرلند راهی به دروازه پیدا نکردند با این حال الکسیس سانچس موفق شد دقیقه 19 بازی قفل دروازه میزبان را باز کند.

 

همکاری بیرین و چمبرلین در سمت راست در نهایت با ارسال ملی پوش انگلیسی همراه شد و الکسیس سانچس با یک ضربه سر شیرجه ای، دروازه حریف را باز کرد.

 

 

1153358

 

 

آرسنال پس از این گل همچنان کنترل بازی را در اختیار داشت و ساندرلند توان لازم برای فشار روی دروازه توپچی ها را نداشت. نیمه اول در شرایطی با همان یک گل به سود آرسنال به اتمام رسید که این نتیجه می توانست با چند گل دیگر به سود آرسنال تغییر یابد.

 

 

1153362

 

 

نیمه دوم را ساندرلند بهتر آغاز کرد اما همچنان حملات این تیم زهردار نشان نمی داد. در سوی دیگر میدان نیز آرسنال به لطف هافبک های قدرتمند خود کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت.

دقیقه 66 بازی بود که شکودران مصطفی، مدافع آلمانی آرسنال، با اشتباه خود باعث شد توپ به واتمور برسد و او در مصاف تک به تک، در حالی که پتر چک را دریبل زده بود، با خطای گلر آرسنال سرنگون شد و داور نیز اعلام پنالتی کرد. ژرمین دفو پشت توپ قرار گرفت و به راحتی آن را تبدیل به گل کرد.

 

 

1153368

 

 

5 دقیقه پس از گل تساوی ساندرلند، آرسنالی ها به گل دوم رسیدند. همکاری عالی سانچس و گیبز، با سانتر گیبز همراه شد و ژیرو در محوطه جریمه با ضربه ای دقیق توپچی ها را دو گله کرد.

 

 

1153371

 

1153372

 

آرسنال دقیقه 76 به گل سوم دست یافت. کرنر ارسالی اوزیل را ژیرو با ضربه سری تماشایی به گل سوم تیمش تبدیل کرد و خود را نیز دو گله کرد.

این پایان کار نبود و سانچس یک دقیقه بعد از گل سوم، توانست گل چهارم را هم به ثمر برساند. شوت گیبز را گلر ساندرلند برگشت داد اما الکسیس روی ریباند موفق شد از دهانه دروازه، گل دوم خود و چهارم تیمش را به ثمر برساند.

تلاش دو تیم در ادامه گلی دیگر در پی نداشت تا آرسنال با این پیروزی پرگل به صدر جدول صعود کند.

 

دیدگاه‌ها