کد خبر : 1368775 | 09 آبان 1395 ساعت 12:00 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

دردانه رسول خطیبی روبروی تیم سابق

شاهین ثاقبی با درخشش در ملوان بندرانزلی به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست و فردا در جام حذفی روبروی تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش‌سه"، شاهین ثاقبی بازیکن تیم ملوان بندرانزلی با درخشش در تیم اسکوچیچ مورد توجه رسول خطیبی قرار گرفت و به تیم تراکتور سازی تبریز رفت. ثاقبی که با ملوان بندرانزلی قرارداد دو ساله داشت برای انجام خدمت سربازی به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست تا خدمت سربازی خود را در تیم پرطرفدار تبریز بگذارند.

 

1153557


پس از پایان یافتن خدمت سربازی، باشگاه تراکتورسازی و برخی باشگاه های دیگر مثل فولاد خوزستان خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شدند، اما پافشاری مدیران باشگاه ملوان و در نهایت علاقه ثاقبی به ماندن در تیمی که فوتبال خود را از آنجا شروع کرد، باعث شد تا ثاقبی این فصل را در لیگ آزادگان و با تیم ملوان آغاز کند.

 

1153558


ثاقبی در مدت حضور در تراکتورسازی به یکی از مهره های اصلی این تیم تبدیل شد و توانست گل های حساسی را برای این تیم و  به خصوص در مقابل سرخابی های پایتخت به ثمر برساند. دو تیم تراکتورسازی تبریز و ملوان بندرانزلی در مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی رودرروی هم قرار گرفته اند و با توجه به پیشینه محمد مایلی کهن و امیرقلعه‌نویی و درگیری هایی که این دو سرمربی در سالیان پیش با هم داشته اند، این دیدار می تواند حساسیت ها و جذابیت هایی ویژه ای در دل خود داشته باشد. شاهین ثاقبی هم به عنوان بازیکن دو فصل گذشته تیم تراکتورسازی در جام حذفی مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها