کد خبر : 1368867 | 09 آبان 1395 ساعت 16:30 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین سازی را دست کم نمی‌گیریم

فشنگچی: قواره تیم ما لیگ برتری است

بازیکن چپ پای تیم فوتبال خونه به خونه بابل شرایط تیمش برای تقابل با شاگردان رسول خطیبی را مثبت ارزیابی می کند و از آمادگی بالای تیمش خبر می دهد.

فشنگچی: قواره تیم ما لیگ برتری است

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فشنگچی، بازیکن سابق پرسپولیس که در این فصل در ترکیب خونه به خونه حضور دارد در خصوص تقابل این هفته تیمش برابر ماشین سازی در جام حذفی به خبرنگار ما گفت: با پیروزی هفته گذشته در دربی اکنون شرایط مناسبی از نظر روحی و روانی داریم و خودمان را کاملا مهیای این جدال سخت کرده ایم. شرایط خونه به خونه و بازیکنانی که در این تیم حضور دارند به گونه ای است که به هیچ عنوان احساس لیگ اولی نمی کنیم و انگیزه های زیادی برای این رقابت ها و صعود به لیگ برتر داریم.


وی در خصوص دیدار این هفته برابر نساجی و دربی مازندران که با پیروزی شان به پایان رسید گفت: یک دربی فوق العاده جذاب را پشت سر گذاشتیم. جا دارد از تماشاگران و طرفداران هر دو تیم تشکر ویژه ای داشته باشم. خصوصا این پیروزی را به هواداران تیم خودمان که با حمایت و تشویق شان نیرویی مضاعف به ما برای برتری دادند تشکر کنم. دیدار سختی بود که خوشبختانه با پیروزی ما به پایان رسید و اکنون در جدول شرایط مناسبی داریم و به صعود امیدوارتر از گذشته هستیم.


فشنگچی در خصوص جدال این هفته تیمش با ماشین سازی در جام حذفی گفت: همانطور که گفتم ترکیب تیم ما را بازیکنان باتجربه و باکیفیتی تشکیل می دهند و آقای مرزبان نیز تاکتیک های مناسبی برای پیشرفت ما در نظر گرفته اند. این مساله باعث می شود در همه بازی ها با انگیزه بالا به میدان برویم. حضور در لیگ دسته اول باعث شده تا به همه دیدارها به چشم فینال نگاه کنیم و اینجا فقط سه امتیاز ارزش دارد. این ذهنیت مسلما به ما کمک خواهد کرد تا در برابر ماشین سازی نیز شرایط خوبی را داشته باشیم و برای کسب پیروزی به مصاف حریف برویم.


وی در خصوص شرایط نامناسب ماشین سازی که باعث امیدواری آنها برای پیروزی می شود اینطور واکنش نشان داد: کسی که فوتبال را دنبال کند به خوبی با این مساله آشناست که به هیچ عنوان نمی توان آن را پیش بینی کرد. اگر اینطور باشد تمام تیم های ته جدولی باید از پیش بازنده تلقی شوند. در فوتبال همه چیز در زمین مشخص می شود و هر تیمی که بهتر از موقعیت استفاده کند به پیروزی خواهد رسید. تیمی در قواره لیگ برتر داریم که در بازی های ابتدای فصل و در دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم های لیگ برتری به خوبی توانایی مان را نشان دادیم و اکنون نیز انگیزه زیادی داریم که به پیروزی در این بازی و صعود دست یابیم.

دیدگاه‌ها