کد خبر : 1370634 | 16 آبان 1395 ساعت 12:58 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: مقایسه تاتنهام با آرسنال منطقی نیست

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام معتقد است که منطقی در مقایسه این باشگاه با آرسنال وجود ندارد ولی تیمش می‌تواند توپ‌چی ها را شکست دهد.

پوچتینو: مقایسه تاتنهام با آرسنال منطقی نیست

به گزارش "ورزش سه"، توپ‌چی ها امروز میزبان تاتنهام در امیریتس هستند و این در حالیست که اخیرا بیستمین سالگرد حضور ونگر روی نیمکت تیم را جشن گرفته اند. پوچتینو سال 2014 به عنوان سرمربی تاتنهام انتخاب شد و آنها را تا یک قدمی قهرمانی لیگ رساند و حالا نیز تیمش بار دیگر برای قهرمانی می‌جنگد.

 

1154853

 


او پیش از تقابل با آرسنال گفت:"  آرسنال 20 سال است که با ونگر همکاری دارد و یکی از با ثبات ترین باشگاه‌های جهان است. مقایسه ما با آرسنال کار دشواری است. ما می‌خواهیم یکی از بهترین ها باشیم ولی هنوز در حال ساخت زمین تمرین، استادیوم جدید و ترکیب جدید هستیم ولی وقت رقابت این مسائل را کنار می‌گذاریم. باید هجومی باشیم و سعی کنیم بهتر از آنها بازی کنیم."


اسپرز در چمپیونزلیگ 1-0 مغلوب بایرلورکوزن شد و پوچتینو در این رابطه گفت:" ما در شرایط خوبی نیستیم. پس از بازی منچسترسیتی، در بازی‌های خانگی دچار مشکل شده ایم. باید سخت تلاش کنیم و بیش از پیش تلاش کنیم زیرا در روزهای سختی قرار داریم. باید برای تغییر آماده بود و ما هم فرصت خوبی برای تغییر داریم. بازی جذابی برای ما خواهد بود. برای هر دو تیم سخت خواهد بود. یک چالش بزرگ برای ما و حریف"

دیدگاه‌ها