کد خبر : 1370991 | 17 آبان 1395 ساعت 19:00 | 60K بازدید | 0 دیدگاه

اطلاق این لقب به آنها زود است

معینی: مجیدی و قلعه‌نویی پیشکسوت نیستند

عضو هیات مدیره استقلال معتقد است که نباید هر فردی که در این تیم به میدان رفته است را به عنوان پیشکسوت استقلال معرفی کنیم.

معینی: مجیدی و قلعه‌نویی پیشکسوت نیستند

به گزارش "ورزش سه"، مسعود معینی، عضو هیات مدیره و پیشکسوت استقلال، درباره درگذشت منصور پورحیدری گفت: «از رفتن پورحیدری غمگین هستیم زیرا به خوبی می دانم که هیچ کس جای او را حتی در هیات مدیره نیز پر نخواهد کرد. افراد زیادی با تخصص های مختلف حضور دارند اما کسی که نزدیک به نیم قرن تجربه حضور در استقلال را داشته باشد به سختی پیدا می شود.»

 


وی ادامه داد: «زمانیکه در مراسم تشییع پیکر او با جلال طالبی صحبت می کردم بر این موضوع تاکید کردم که حضور این تعداد آدم برای تشییع پورحیدری اتفاق بی نظیری است و همه از درگذشت او متاسف بودند. در مراسم تشییع پیکر منصور پورحیدری همه حاضران با آغوش باز پذیرای یکدیگر بودند و نشان دادند که باید اختلافات را کنار بگذارند.»

 


معینی درباره وجود اختلافات میان استقلالی ها عنوان کرد: «این اختلافات در همه جامعه است. زمانی که افراد با سلایق مختلف کار می کنند، اختلاف در تفکرات باعث این موضوع می شود که ریشه آن در مسائل مختلف مانند مسائل مالی است. متاسفانه این تفکرات بچگانه است که ریشه انسانی ندارد. من تا به امروز هر زمان که علی جباری را می بینم او را کاپیتان و بزرگتر خود می دانم و در آغوش می گیرم اما متاسفانه از دو نسل پیش و در سالهای پایانی دهه 60 با پر رنگ شدن مسائل مالی روابط میان افراد تغییر کرد.»

 


او درباره اختلاف میان پیشکسوتان استقلال که منجر به رو به رو نشدن آن ها در مراسم تشییع شد، تصریح کرد: «افرادی مانند مجیدی و قلعه نویی پیشکسوت استقلال نیستند. از نظر من پیشکسوت فردی است که پیش از سال 60 در استقلال حضور داشته و من بزرگانی مانند طالبی، جباری و پروین را پیشکسوت می دانم. قطعا افرادی مانند مجیدی و قلعه نویی و خیلی افراد دیگر برای استقلال زحمات زیادی کشیدند و افتخار آفرینی کردند. آنها افرادی ارزنده و با اخلاق هستند که در تاریخ استقلال نقش پررنگی دارند اما زود است که آنها را پیشکسوت استقلال صدا کنیم.»

 


عضو هیات مدیره استقلال درباره چگونگی حل اختلافات استقلالی ها تصریح کرد: «گذشت مهم ترین موضوع برای حل این اختلافات است. سطح درک افراد با یکدیگر فرق می کند اما نباید باعث بی احترامی افراد به یکدیگر شود. متاسفانه اختلافات حال حاضر میان استقلالی ها ریشه اخلاقی ندارد و باید ظاهر و باطن افراد یکی باشد. همه این افراد جزئی از خانواده استقلال هستند و اگر کدورتی میان دو نفر باشد، نباید آن را به استقلال ربط داد بلکه این اختلافات شخصی است.»

 


وی در پایان گفت: «وجود نامی مانند منصور پورحیدری به ما کمک می کند تا اختلافات را کنار بگذاریم و با تقویت دوستی ها برای موفقیت استقلال گام برداریم.»

دیدگاه‌ها